Hoe ziet jou dag voor je cavia eruit, en wat geef je 'm?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 01:36

Rosaa: Dat merino met alpaca niet kon wisten we ja, dus het kon een texel, shelty (of nog iets?) zijn. Nou wij gaan voor de krullen:P Texel dus, haha. Van die minipli waren we idd ook achter gekomen ja, en ik vind die zoooo leuk! Ik hoop dat als we een lunkje nemen (moeder is de baas.. xD die betaalt de kosten haha) als er zo'n beestje uit komt lijkt me dat echt geweldig! Dan hou ik die lekker voor mezelf :o Maar die kans is wel klein volgenmij.
En met al die kleuren heb je allemaal genen codes die ik allemaal niet snap haha. We hebben ooit zoiets bij biologie gehad, nou dat ben ik al vergeten, en dit is nog veel uitgebreider :')
Wij hebben sowieso geen plek in de tuin voor caafjes buiten (Of de trampoline moet weg :o wat niet gaat gebeuren want dan worden er hier een paar boos xD). Voor de konijnen hadden we vroeger een leuke ren gemaakt, liepen ook 2 cavia's bij trouwens, dat waren mijn eerste cavia's haha. En dan een hok voor de cavia's, en een hok voor de konijnen, waar ze in en uit konden wanneer ze wilden. Een zandbak voor de nijntjes haha. One happy family. En dan stonden er nog 100 gewone hokken :P En we hadden een flat gebouwd zelf, van 8 hokken geloof ik. Voor de fokkonijnen. Ik vond het wel zielig dat ze gemerkt moesten worden voor de show :( Dat is bij cavia's niet he?
Garfield en Lana hebben lekker een grote ruimte, dus daar kan nog wel een 3e bij komen te zitten. :')

Maar 60 knuffelcavia's, das wel ongeloofelijk veel ja, haha.

Oh en na die 2 in de ren had ik trouwens nog een cavia gehad. Een texel (jaja, dat wist ik toen nog niet :P) en de kleur eeehhhmm.. dat weet ik niet precies (A) iets van saffraan ofzo. Was zo'n leuk beest. En toen had een een borstel beer gekregen, wild als een k weet niet wat. Was nog was om m te vangen om zn hok te verschonen xD Maar dat beest kwam bij mijn toenmalige leaspony vandaan en die lopen daar in een ren tussen de kippen en varkens dusja xD. En toen was de ooievaar langsgekomen :o en toen had Sandy 5 baby's, mengelmoesjes. Eentje gehouden, alleen die overleed al vroeg :( en toen later gingen alle diertjes weg :( en toen gingen we verhuizen en toen zagen we zooo'n leuk caafje op de 'kinderboerderij' bij een restaurant met pasen xD En toen ging ik mijn moeder overhalen, en toen hadden we deze twee schatten van een cavia's :D

Anoniem

Re: Hoe ziet jou dag voor je cavia eruit, en wat geef je 'm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:06

60 knuffelcnaafs! :)
Maar een ding... Je krijgt vanzelf een voorkeur :=

Ik krijg wel binnenkort een konijnennestje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:15

Maar zijn geen van die knuffelcnaafs dupmertjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:29

weet een van jullie of walnoten mogen? :)

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:50

Ik heb geen idee eigenlijk.
Maar we hebben er eindelijk een mannetje bij! Niet de kleuren die we wilden, maar hij is wel erg leuk.
Het is een lilac-goud-wit tesseltje die nu Jumanji benoemd is.
Afbeelding
Hij is 4 weken en over een poosje mag hij bij Garfield komen te zitten, om mooie beebs te maken :=

Oh en hij is nu wat pluiziger dan op de foto haha, en we moeten maar kijken wanneer zijn krilletjes komen, zijn mama had iig hele mooie krullen.
En t is een eigenwijs haha. Echt niet verlegen ::P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:32

Wat een leuk ding! :)
Die haren zijn leuk :D