Dat gevoel heb ik heel duidelijk.
Alles is zo tegenstrijdig en dan 600 euro voor een hond die je kind bijt
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een achterhaald en overdreven gebeuren hier in het topic. Hhilde schreef:Juist wel. Voor heeeeeel wat minder euro's komt 'ie bij de volgende klojo die een pikverlenger nodig heeft. Of die zo'n hond helemaal naar de klote gaat helpen.
Hhilde schreef:Ik word ont-zet-tend boos van dit topic. Die hond wordt verdomme VALS genoemd? VALS? Weten mensen wel wat VALS is? NIET, maar dan ook echt NIET een hond die een keer een kind heeft gebeten. En die prijs? Kunnen jullie echt niet nadenken? Dit is een jonge (volgens TS geschikt voor de sport) DH, met papieren. Daarbij worden dit soort honden wanneer ze gratis worden aangeboden opgehaald door de meest vreemde types die een verlenging van hun pik nodig hebben. En via marktplaats kan prima, waarom niet? Zitten misschien andere types op, maar een beetje baas kan de beste nieuwe eigenaar er uit pikken, dat je je hond op marktplaats zet betekent toch niet dat je hem aan de eerste en de beste loser mee geeft? Zelfs de optie asiel komt langs? Ja jongens, dump 'm in 't asiel. Kan die valse rothond daar een spuitje krijgen omdat niemand meer honden uit het asiel haalt. En een hond kan niet op de bank omdat hij anders hoger in rang is? En dat wordt ook nog bevestigd door een ander? Tjeezus, honden kunnen prima op de bank zonder dat ze ranghoger worden. Zal ik eens wat héél spannends zeggen? Ze kunnen ook eerder door de deur zonder ranghoger te worden! En je kunt ze zelfs eerder laten eten! Geen enkele hond is continue bezig met die rangen en zeker niet met ranghoogste worden. Beter nog: een hond vindt het best als hij tevreden is wanneer hij ranglaagste is. Hij zal alleen maar ranghoger worden wanneer het gezin de positie ranghoger niet verdient. Daarbij komt ook nog eens dat die 'rangen' allemaal al best achterhaald zijn. Ze zijn absoluut aanwezig, maar niet zo heftig als iedereen altijd gedacht heeft.
Eerlijk waar, er zitten hier mensen op bokt die enorm veel verstand van paarden hebben, enorm veel verstand van slangen, ratten, katten of wat dan ook.. Mensen die prachtige foto's of bewerkingen maken.. Hele slimme mensen. Allemaal heb je ze genoeg. Maar mensen die honden begrijpen? Nee, daar heb je er echt maar een paar van.Wat een achterhaald en overdreven gebeuren hier in het topic.
Hhilde schreef:Juist wel. Voor heeeeeel wat minder euro's komt 'ie bij de volgende klojo die een pikverlenger nodig heeft. Of die zo'n hond helemaal naar de klote gaat helpen.
Marcella schreef:dierenfan schreef:Snap het proberen te herplaatsen dus heel goed en tja 600 euro? Het is veel geld vind ik maar ze schreef al dat de hond training gehad heeft. Misschien wel een goede IPO of KNPV opleiding o.i.d.? Daar gaat nu eenmaal meer geld in om.
Wel training maar geen diploma's.
marleen_usar schreef:Moeilijke situatie,maar op Marktplaats zetten zou ik niet doen.Wie wil er een hond die een kind heeft gebeten, vaak gaan ze dan van baas naar baas.Is het de eerste keer dat het zo erg af liep?
JastieHorse schreef:Hhilde ik ben blij dat jij op jou leeftijd wel alle honden begrijpt
Hhilde schreef:Ik word ont-zet-tend boos van dit topic. Die hond wordt verdomme VALS genoemd? VALS? Weten mensen wel wat VALS is? NIET, maar dan ook echt NIET een hond die een keer een kind heeft gebeten. En die prijs? Kunnen jullie echt niet nadenken? Dit is een jonge (volgens TS geschikt voor de sport) DH, met papieren. Daarbij worden dit soort honden wanneer ze gratis worden aangeboden opgehaald door de meest vreemde types die een verlenging van hun pik nodig hebben. En via marktplaats kan prima, waarom niet? Zitten misschien andere types op, maar een beetje baas kan de beste nieuwe eigenaar er uit pikken, dat je je hond op marktplaats zet betekent toch niet dat je hem aan de eerste en de beste loser mee geeft? Zelfs de optie asiel komt langs? Ja jongens, dump 'm in 't asiel. Kan die valse rothond daar een spuitje krijgen omdat niemand meer honden uit het asiel haalt. En een hond kan niet op de bank omdat hij anders hoger in rang is? En dat wordt ook nog bevestigd door een ander? Tjeezus, honden kunnen prima op de bank zonder dat ze ranghoger worden. Zal ik eens wat héél spannends zeggen? Ze kunnen ook eerder door de deur zonder ranghoger te worden! En je kunt ze zelfs eerder laten eten! Geen enkele hond is continue bezig met die rangen en zeker niet met ranghoogste worden. Beter nog: een hond vindt het best als hij tevreden is wanneer hij ranglaagste is. Hij zal alleen maar ranghoger worden wanneer het gezin de positie ranghoger niet verdient. Daarbij komt ook nog eens dat die 'rangen' allemaal al best achterhaald zijn. Ze zijn absoluut aanwezig, maar niet zo heftig als iedereen altijd gedacht heeft.
Eerlijk waar, er zitten hier mensen op bokt die enorm veel verstand van paarden hebben, enorm veel verstand van slangen, ratten, katten of wat dan ook.. Mensen die prachtige foto's of bewerkingen maken.. Hele slimme mensen. Allemaal heb je ze genoeg. Maar mensen die honden begrijpen? Nee, daar heb je er echt maar een paar van.Wat een achterhaald en overdreven gebeuren hier in het topic.
geerke schreef:Hhilde schreef:Juist wel. Voor heeeeeel wat minder euro's komt 'ie bij de volgende klojo die een pikverlenger nodig heeft. Of die zo'n hond helemaal naar de klote gaat helpen.
ik ben het helemaal met je eens...met je vorige post ook![]()
Een dier is hier weer de dupe.
TS Tjoppie wil hem wel,dan ben je er zeker van dat hij goed terecht komt....ik zou hem gratis weggeven.
En neem gewoon geen hond meer....
Hhilde schreef:Honden bijten nooit zonder waarschuwing. Wij zien die waarschuwing gewoon niet en waar zijn we beter in dan in de schuld op anderen afschuiven.. Daarom zeggen we maar met z'n allen dat de hond geen waarschuwing geeft. Kunnen wij het iig niet fout doen.
. Kind kon waarschuwing denk ik ook niet zien, maar moet toch wel van jongs af aan naar de HOND toegeweten worden dat zoontje toch echt hoger in de rang staat. Dat kindje hond pestte/uitdaagde ligt toch echt in de rang. Hij is ziet zichzelf hoger als het kind (gaat de fout al in) en liet de kind plaats weten. Weet de hond veel...
pinuts schreef:jij zal het wel weten ( niemand behalve ts hier kent de hond.. dus hmm..).. Ik vind het gewoon niet veilig met kleine kinderen, en dat moet duidelijk zijn naar de nieuwe eigenaar, hoe die waarschuwing van die hond ook was.. het is een feit dat de hond heel snel meteen door heeft gebeten in een gezicht van een klein kind.