sarov schreef:dit gaat toch echt ver hier, TS aan de schandpaal......en waarom??
Huh?
Wilde gewoon haar leeftijd weten

Nu snap ik waarom ze niet op mn aanbod ingaat, omdat ze nog jong is.
Dat begrijp ik heel goed dat ze niet zelf mag beslissen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:maikeltje schreef:Ze hebben wel hun eigen DA gebeld en daarna zagen ze dat er een kliniek open was waar ze geen fijne ervaringen mee hadden. En daarom maar besloten hebben te wachten tot maandag. Dus van geen toestemming is geen sprake denk ik.
Dan had ik persoonlijk even een rondje verder gebeld voor een andere DA. Al was het alleen maar om advies in te winnen, dat kan ook telefonisch.
Tja maar dat is niet gebeurd, als, had, was heeft geen zin.
.se7entje schreef:Het gaat er niet specifiek om die nacht wachten voor de breuk maar voor de pijnstilling, neem aan dat je vader ook wel een asperientje kreeg.

sunny_l0ve schreef:Dus conclusie: Bokt blaast weer van de hoogste toren zonder eerst na te denken.
Ik denk dat konijn wel te redden valt, in het ergste geval zou ik eerder kiezen voor amputatie van de poot i.p.v. in laten slapen. Op 3 pootjes kunnen ze zich nog goed redden en prima uit de voeten komen.
Het scheelt dan wel dat het een voorpoot is i.p.v. een achterpoot, die zijn toch wel belangrijker voor een konijn.
Jolliegirl schreef:Zie trouwens dat je nabij hoogeveen woont...
Ik weet uit ervaring dat daar in omg hoogeveen genoeg artsen zijn die op zondags spoedgevallen behandelen.
Kost je wel even iets meer dan op maandags, maar IK vind dat je dat niet mag laten meespelen.
Bellen dus, en vanavond nog naartoe gaan!
Dán heb je hart voor je dier! Actie...
Lamar schreef:se7entje schreef:Het gaat er niet specifiek om die nacht wachten voor de breuk maar voor de pijnstilling, neem aan dat je vader ook wel een asperientje kreeg.
offtopic: Nee, hij was allergisch voor vrijwel alle medicatie en is uiteindelijk ook gestorven daardoor.
ontopic:
http://www.medirabbit.com/NL/Medikament ... ics_nl.htm
heeft ze ibuprofen en een nauwkeurige weegschaal en ouders die ff mee willen helpen?
Lamar schreef:se7entje schreef:Het gaat er niet specifiek om die nacht wachten voor de breuk maar voor de pijnstilling, neem aan dat je vader ook wel een asperientje kreeg.
offtopic: Nee, hij was allergisch voor vrijwel alle medicatie en is uiteindelijk ook gestorven daardoor.
ontopic:
http://www.medirabbit.com/NL/Medikament ... ics_nl.htm
heeft ze ibuprofen en een nauwkeurige weegschaal en ouders die ff mee willen helpen?
saskiakefie schreef:vind ik knap dat die met 1 poot z'n oor kan vasthouden hoor! En aan de andere kant van de kop komen?
annepaardoes schreef:saskiakefie schreef:vind ik knap dat die met 1 poot z'n oor kan vasthouden hoor! En aan de andere kant van de kop komen?
Dus zou jij katten met één voorpoot ook in laten slapen?
Ik denk dat een konijn prima met drie poten kan leven. En over het algemeen zitten konijnen met twee of meer. (zo ook bij de ts, het konijn zit nu in een heel nest) En konijnen wassen ook elkaar dus ik zie het probleem niet.
Mocht het konijn toch alleen belanden dan kan de eigenaar altijd de verzorging overnemen die het konijn zichzelf niet kan bieden.
Toen onze "aanloopkat" zo oud werd dat hij zich niet kon wassen, maar verder prima te pas was hebben wij hem echt niet in laten slapen. Dan neem je als eigenaar de verzorging gewoon over.
en al helemaal zo laat.