Marloez schreef:Wilawander schreef:J
Ik ga even rekenenen:
2 x enten in afstand van 4 weken om dor de douane te komen. 2 x 60 euro= 120 euro.
Ontwormen en ontvlooien. mag je toch zeker wel 30 euro voor rekenen.
Dan heb je nog 80 euro over voor de castratie wat IMO nooit mogelijk is zelfs niet voor een kleintje.
Heb alles nu goedkoop gerekend en dan moeten ze getest worden?
Sorry maar dan komt 500 euro aan medische onkosten eerst. Dus ik geloof hier helemaal niks van en dan blijkt in de praktijk ook heel vaak. Helaas worden die dingen vaak verzwegen.
Ze hadden zelf een DA die de operaties uitvoerden en werden gesponsord door Hill's en kregen dus gratis voer! Verder zat hij helaas wel helemaal onder de teken, dus dat schoot er wss nog al eens bij in (niet heel onbegrijpelijk). Maar in dat opzicht heb je dus zeer zeker wel een punt!
Maar ik ben het eens met wat meerderen al gezegd hebben; ik vind wat ik gedaan heb; een hond uit het asiel veel 'beter' dan een rashond bij een fokker vandaan. Maar goed ieder voor zich en ik voel mij hier goed bij.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het afkeur als mensen een rashond bij een goede(!) fokker halen. Maar voor mezelf voelt dit gewoon beter om een hond uit het asiel te halen -waar dan ook-.
En dat met die teken, die ervaring heb ik dus ook. Klanten dan in elk geval en met welke organisatie die honden kwamen kan ik helaas niet zeggen maar wel dat het meerendeel tekenziektes en andere aanverwante kwalen hadden.
Kan iedereen geloven zal me om het even zijn, ik hoop alleen dat het sommige mensen de ogen opend en dat ze goed oppassen hoe en wat.

) en dat er dan een select groepje zijn mening gaat geven op basis van zijn ervaringen m.b.t. HD bij herders. Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon jammer, gewoon omdat er hier erg veel mensen reageren die ontzettend veel positieve ervaringen hebben met buitenlandse honden.
ah ik mag dus niks zeggen omdat ik een andere mening heb? Ik heb niks erop tegen dat mensen wat tegen duitse herders hebben, dat is hun mening en die mogen ze net zo zeer zeggen, als ik dat hier mag. Daar is een discussieforum voor. Of mag je hier alleen reageren als je het eens was? want dat wist ik niet