Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een verhaal... ik blijf hier ook hangen.. ben benieuwt wat er uit komt uiteindelijk

Ilsemarie schreef:Wat grappig zeg... ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Maar moet je niet eens op zoek naar de originele zeester? niet dat die straks ergens ligt te vergammelen? of maakt dat niet zoveel uit/is het normaal dat die een tijd verscholen blijft?
Armaris schreef:lekker zegik blijf dit topic even volgen!
Maar even een andere vraag; is het heel moeilijk om een zee - aquarium te beginnen?
werkelijk, wat een fantasie!! Ik ben ook al zo erg

rocymax schreef:Ik ben vandaag naar zee geweest met mijn zus. Het was hier bloedheet dus we hebben veel gezwommen, maar het water was een beetje vies, dachten we aldoor dat we zo'n poot aan onze voet hadden hangen![]()

xManon_ schreef:Heel bokt is iig bang voor zeester-pootjes.
Kan soms ook wel leuk zijn
?!
! 
) dat ze het alleen ook overleven? is het trouwens niet zo dat ze als er jaren overheen gaan, als ze zeg maar weer een volledige zeester zijn geworden met dus 1 langer "pootje" dat die andere dan na zoveel jaar ook weer lang zijn? Kenyada schreef:spannend dit topic
maar op zich, als je er even over na denkt is het eigenlijk niet zo raar toch? aangezien de pootjes van een zeester allemaal een eigen eet en overleef systeem hebben (weet niet hoe je dat noemt) dat ze het alleen ook overleven? is het trouwens niet zo dat ze als er jaren overheen gaan, als ze zeg maar weer een volledige zeester zijn geworden met dus 1 langer "pootje" dat die andere dan na zoveel jaar ook weer lang zijn?
Hij zal hoe dan ook nooit meer hetzelfde worden als wat hij was. Dit heb ik op internet kunnen vinden.
Worden 2 sterren met 4 kleine en 1 extreem lange poot 
Daphne__ schreef:Heel offtopic, maar heb je nou een kogelvisje?
F_Orumster schreef:ShauniBef schreef:Hmm.. Als ik mijn vingers afhak.. Komen daar dan ook kinderen uit![]()
?! !
Dat zou makkelijk zijn, geen bevallingsrituelen!
! HahaKaitlyn schreef:ShauniBef schreef:Hmm.. Als ik mijn vingers afhak.. Komen daar dan ook kinderen uit![]()
?!
Nee, dan groeit er een kloon van jouw uit met een hele lange vinger.
! Nog 1 van mij op de wereld
!