Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Hihi keuze is niet gemaakt.. ik neem ze gewoon allebei xD
Ik moet met SPOED een kooi .. Had er 1 (dacht ik) kwam ik kijken .. zaten er scheuren etc in..![]()
Nu moet ik voor zaterdag een (tijdelijke) koooi hebben ,maar ik wil zo graag een aquarium!!!!!
xConnie schreef:Ik heb een langhaar vrouwtje, en ik moet toegeven dat ik de 'sleep' wel kort houdt, inderdaad met het zaagselprobleem.
Suuskipje schreef:xConnie schreef:Ik heb een langhaar vrouwtje, en ik moet toegeven dat ik de 'sleep' wel kort houdt, inderdaad met het zaagselprobleem.
Vrouwtjes krijgen gelukkigook niet zo'n enorme sleep als dat mannetjes krijgen.
Vriendlief had een enorm mooi creme langshaar meisje maar die had echt een mini sleepje.
Sheldon lijkt af en toe wel een ontplofte wolbaal xD
@ Lara_Silver
Ik raad je aan de watten te vervangen voor wcpapier, ze kunnen er namelijk met hun pootjes in blijven haken en dat kan wonden veroorzaken en er zijn zelfs gevallen geweest die erin gestikt zijn.
Suuskipje schreef:Ik meld me ook!
Heb twee wildkleur campbellis, Damon en Elliot
en heb een zwarte langhaar syrische hamster, Sheldon
Hiervoor heb ik van alles gehad.
Syrtjes Binky(dalmatier), Ziggy(Goud witband), Chiyo(Donkersepia) en Fuzzy (creme witband)
Rusjes Frummel(wildkleur) en Bobbie(pearl)
emr schreef:Elin_ schreef:Hihi keuze is niet gemaakt.. ik neem ze gewoon allebei xD
Ik moet met SPOED een kooi .. Had er 1 (dacht ik) kwam ik kijken .. zaten er scheuren etc in..![]()
Nu moet ik voor zaterdag een (tijdelijke) koooi hebben ,maar ik wil zo graag een aquarium!!!!!
Ik heb een aquarium(?) of terrarium (?) voor je, die mag voor een klein prijsje over genomen worden.
hanneke1 schreef:@ baxter: Oké dan weet ik dat. Bedankt voor je uitlegen van het zaagsel kan ik me nog wel herinneren inderdaad
![]()
Elin, wat voor keuze moet je nou maken dan? Snap het niet