Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mariska32 schreef:konden makkelijk over de omheining springen maar deden dit niet,
mariska32 schreef:1x per jaar was het wel knokken omdat ze dan geschoren werden [langhaar ras].
de broers moesten dan altijd weer even aan elkaar wennen.
mariska32 schreef:dat zeg ik net,geen uitbraak geen rozenstruiken geen dolle paarden.
je geeft de TS zo wel een kans zeg,iedereen die er niet mee bekend is en er voor zou willen gaan durft bij voorbaat al niet meer.....
sunny_l0ve schreef:Ik vind het helemaal niet negatief wat Yamcha zegt. Ze heeft wel gelijk, zo zijn bokken echt (alhoewel de dames er ook wat van kunnen). Geiten zijn ontzettend leuk maar het is niet zomaar voor iedereen weg gelegd. Er zit ook veel tijd in om ze op te voeden, zeker met ongecastreerde bokken.
Ik durf te wedden dat Yamcha ze ook helemaal geweldig vind, die eigenwijze, gekke geiten. Ze laat alleen de realiteit zien en niet alleen de leuke dingen.
TS, ik vind het tof van je dat je hem toch nog probeert te plaatsen, misschien lukt het nog voor morgen. En anders heeft hij een mooi leven gehad in de buitenlucht, iets wat veel geslachte dieren niet hebben gehad. Ik snap ook eigenlijk niet waarom al die ophef werd/word gemaakt daarover.
Of zit heel bokt vol met vegetariërs?
M3lisss schreef:Yamcha schreef:Ja, geweldig...... ontsnappingskoning, ontsnapt altijd, sloopt alle omheiningen die je maar bedenken kunt, steelt ieder ogenblik het voer, sloopt je moestuin, je gazon, loopt de tuin kapot, loopt de paarden te stangen, en vreet de rozen op die je al een jaar of 4 zorgvuldig aan het kweken bent, maar het is een oh zo leuk dier......
Nou, ik hoef hem niet.
Hoe vaak ga je dat nog zeggen? We weten nu wel dat jij hem niet wilt hebben, iemand anders misschien wel.
Sorry hoor maar ik vind die opmerking zo droog!

Marigold schreef:Yinnar,
heb je dat al geregeld met de TS, dat je hem komt ophalen?
morgenvroeg is het transport en als hij daar dan staat dan zal hij waarschijnlijk gewoon meegaan.
het is gewoon een bedrijf immers.
Niezel schreef:Gina schreef:Weet waar je aan begint met een bok
Wij hebben een bok thuis staan voor het dekken van de geiten. Hij stinkt en je moet oppassen voor hem als je bij hem in de wei loopt
Ts, ik vind het super dat je dit voor het bokje probeert te regelen, ik hoop dat hij een mooi plekje krijgt en anders heb je je best gedaan.
Die bij ons op stal was ook zo'n ontzettende stinkende relnicht. Een tijd terug is ie gecastreerd en ondanks dat het wel een aantal maanden duurde stinkt ie inmiddels echt helemaal niet meer, loopt lekker los tussen de paarden en ramt zo goed als nergens meer tegenaan.