die lieve lieve schat.. Ga je nog met hem naar Huug morgen? om dan samen fotos te maken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die lieve lieve schat.. 
Ik ga morgen niet naar Huug met Roc denk ik, ik ga waarschijnlijk dinsdag, dan heb ik vrij
Maak me er nog steeds een beetje zorgen over.

geniet van de mooie momenten die jullie nog samen hebben, die gaan nooit verloren.. rocymax schreef:ik vole me zo kl*te dat ik hem straks ga missen, iedere keer als we iets leuks doen samen, zie ik weer keer op keer hoe hij overal van geniet en hoe trouw hij is.
[***] was een eeuwige vreetzak en altijd overal voor in, maar toen ze op een gegeven moment niet meer op kon staan en zelfs niet meer wilde eten, wisten we dat het genoeg was en is ze thuis ingeslapen.
, een lege plek waar haar mand vroeger stond.. Maar het roept gelukkig vrolijke herinneringen op en niet die trieste laatste dagen.
hoewel ik wel moet bekennen dat dit nu al mijn derde poging is om dit verhaal te typen. Terugdenken aan die laatste uurtjes is wel even slikken.
Roc is zeker een lieve en trouwe hond, vanaf het begin af aan al
Ja lief he met de shet
Vooral die blauwe pootafdrukjes vind ik lief

en als ik je echt nodig heb zal ik niet aarzelen om je te pben
Fijn dat jullie nog mooie dagen samen gegund zijn
Fijn dat het toch best goed met hem gaat
Trek je het zelf allemaal nog een beetje?

) Ik ban de gedachte dat hij er straks niet meer is even uit mijn gedachten, en besteed zoveel mogelijk tijd aan hem en met hem.
dus allen werden hijgerig.

rocymax schreef:Dankje Loveshadow![]()
Mijn zus woont nog in Nederland, dus de tekening zou daar naar toe gestuurd kunnen worden, alhoewel ik de gedachte van omvliegen naar Spanje ook erg gaaf vind![]()
dat kan natuurlijk ook...
Maar mijn zus komt de hele maand juli met haar fam. over dus zij kan het meenemen. Maar erg lief aangeboden hoor.!! Wil natuurlijk wel verse fotos zien van de paarden in Frankrijk!!
. En thanks voor het aanbod inderdaad, MoniqueT!