Tsjechoslowaakse wolfhonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Re: Tsjechoslowaakse wolfhonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:53

Hihi is ons zoontje niet. Kleintje is wel wat honden gewoon, maar was hier net nog geen 6 maand geloof ik.
We hebben dezelfde foto's nog eens overgedaan op dezelfde plek, maar dan 2 jaar later :) Zal eens zien of ik die kan vinden.
Qua hondenshows doen wij er ook geen meer. Dit wk wordt de laatste. We hadden meegedaan in denemarken waar hij 1ste werd in open classe. Dit jaar doen we dan mee in de ch. klasse. Die show is eigenlijk meer een excuus om naar oostenrijk te trekken :o Maar om echt fanatiek shows te gaan doen zie ik ook niet meer zo zitten. Kost veel geld en weinig plezier voor de honden uiteindelijk.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:01

Ivermectine heeft heel lang ook in hondenontwormingsmiddelen gezeten, vandaar dat het effect bekend is bij o.a. Schotse collies etc.
Ik geloof dat ze inmiddels de middelen wel bijgeschaafd hebben gelukkig. Maar ik heb zelf geen hond dus ik heb geen ontwormingsmiddelen in huis om het te controleren. ;)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:06

Het is wel gaaf om 1e te worden en ach, als je er een vakantie omheen bouwt, maar kost wel een hoop geld ja...

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:11

Vrees dat het dit jaar niet het geval gaat zijn. Het is een tjechische jury en die zien meestal graag de kleinere meer getypeerde soort. Hij is echt groot voor een tjech en niet zo heel fijn gebouwd en meestal zien die oosterse jurys dat niet zo graag, terwijl de italianen en bulgaren er gek van zijn. moet wat geluk hebben ook in die shows... |o