Mijn lieve hondje vermist in Heesch (NB) *update: gevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 01:13

Ikima schreef:
Misschien een idee om Hart van Nederland in te schakelen? Als er een foto van je hond op tv verschijnt dan zal het wel opvallen als buren sinds een paar dagen net zo'n hond in die omgeving hebben, die hond zal er toch af en toe uit moeten om wat te doen.

Ik heb al wel een mail gestuurd naar SBS6 met het verhaal en de foto's van mijn hondje erbij, maar heb er geen reactie op gehad. Ik weet het ook niet, denk dat ze zoiets niet als item willen..... Jammer daardoot zou ik misschien snel mijn hondje terug hebben.....
Daarom ben ik ook zoveel mogelijk mensen op de hoogte aan het brengen van de verdwijning van mijn hondje ! Hoe meer mensen weten dat ik mijn hondje kwijt ben en ze herkennen haar omdat ze de foto gezien hebben, zal het als ze inderdaad is meegenomen zeker een keer uitkomen dat ze ergens anders is. De hond zal er zeker een keer uit moeten. :j
Afbeelding
Kon ze ons maar vertellen waar ze was........... |(
Ik mis haar... :j De onzekerheid omdat ik niet weet waar ze is, is vreselijk
Laatst bijgewerkt door andamoon op 15-04-11 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Re: Mijn lieve hondje vermist in Heesch (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:15

je kunt ook je link op verschillende hondenforas plaatsen, Gewoon even googlen op honden forums
(het is alleen wel zo dat je je dan eerst even voor moet stellen op die fora, zomaar ineens posten zijn ze niet zo van ) Ik denk nog even verder mee hoor...

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:16

Joh gewoon elke dag een mail naar ze sturen, misschien heeft de juiste persoon die mail niet gezien en de volgende keer juist wel.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 01:19

Elma_ schreef:
je kunt ook je link op verschillende hondenforas plaatsen, Gewoon even googlen op honden forums
(het is alleen wel zo dat je je dan eerst even voor moet stellen op die fora, zomaar ineens posten zijn ze niet zo van ) Ik denk nog even verder mee hoor...

Iemand die al op zo'n forum zit, heeft de advertentie er voor me opgezet. Als er nog meer mensen zijn die op een hondeforum zitten, willen dat misschien ook wel voor me doen. Die hoeven zich namelijk niet voor te stellen en kunnen ook direct posten !
Bedankt voor het meedenken _/-\o_

Ikima schreef:
Joh gewoon elke dag een mail naar ze sturen, misschien heeft de juiste persoon die mail niet gezien en de volgende keer juist wel.

Daar heb je misschien wel gelijk in. Niet geschoten is altijd mis. Ik al ze morgen nog wel een keer mailen.... :j

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:49

Ik hou mijn ogen open en zal het ook aan mijn zus doorgeven, die woont in Oss en gaat regelmatig met de hond wandelen op herperduin!!
Wat een schattig ding zeg, hopelijk is ze snel terecht! :(:)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 02:02

Sorriso schreef:
Ik hou mijn ogen open en zal het ook aan mijn zus doorgeven, die woont in Oss en gaat regelmatig met de hond wandelen op herperduin!!

Bedankt Sorriso heel lief van je om het ook aan je zus door te geven :j Je weet nooit !
Mijn hondje is ook een schat en ik mis haar zooo |( Hopelijk kan ik haar snel weer in mijn armen sluiten :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:08

TS, wat vervelend dat je haar kwijt bent. Hopelijk is ze snel terug.

Maar heeft ze nu wel of geen chip?
Een vriendin van mij is dierenarts (vlakbij Heesch), woont zelf in Heesch EN heeft dus ook een chiplezer.
Ze kan dus voor je uitkijken, maar dan is het wel handig om te weten of ze nou wel of geen chip heeft.
Ik zag dat de vraag al verschillende keren is gesteld, maar dat er nog steeds geen antwoord op is gegeven, vandaar dat ik het nog maar een keer vraag :)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:25

Ts je kan ook de plaatste omroep proberen.
Die gaan er vaak wat sneller op in en is ook een omgeving die je graag wil bereiken.
Laatst bijgewerkt door moyra op 15-04-11 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:30

Jeetje, wat vreselijk!!

Ik zal ook de buurt in de gaten houden!!

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:30

TS, misschien heb ik er inmiddels overheen gelezen, maar een aantal blz terug gaf iemand de optie, dat ze wellicht in een konijnenhol vastzit. Heb je dit toen gecheckt?

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:01

Marye78 schreef:
TS, misschien heb ik er inmiddels overheen gelezen, maar een aantal blz terug gaf iemand de optie, dat ze wellicht in een konijnenhol vastzit. Heb je dit toen gecheckt?

Dat is een heel belangrijke.......
Zeker als je in het donker bent gaan wandelen, dan zitten er veel konijnen.

Ik pas ook zo mijn onderschrift even aan...:D

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:03

Als je er echt alles aan wilt doen om haar terug te krijgen, is het misschien een idee om contact te leggen met Gina Biemans dat is een dierentolk en die kan dmv foto's communiceren met dieren. Haar website met gegevens en informatie: http://dierentolkgina.homestead.com En misschien kan ze je dan wel vertellen hoe het met haar gaat en waar ze is? Altijd het proberen waard toch? Ze woont tussen breda en tilburg, dus voor jou niet eens zo heel ver weg ;-)
Laatst bijgewerkt door Carolaa op 15-04-11 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:07

@Carolaa Dat is altijd een goed idee.
Elke dag de dierenartsen bellen. De politie heb je die ook al gebeld?

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:09

@ apple01: Ik meen me namelijk te herinneren dat ze al eens een keer meer een zoekgeraakt dier terug gevonden heeft, maar dat weet ik niet zeker. Verder heb ik er zelf qua readings hele goede ervaringen mee.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:10

Carolaa schreef:
Als je er echt alles aan wilt doen om haar terug te krijgen, is het misschien een idee om contact te leggen met Gina Biemans dat is een dierentolk en die kan dmv foto's communiceren met dieren. Haar website met gegevens en informatie: http://dierentolkgina.homestead.com En misschien kan ze je dan wel vertellen hoe het met haar gaat en waar ze is? Altijd het proberen waard toch? Ze woont tussen breda en tilburg, dus voor jou niet eens zo heel ver weg ;-)

Sorry dat ik het zeg maar het bestaat niet dat mensen via foto's kunnen communiceren met dieren. Ga er a.u.b. niet vanuit dat dit soort mensen de waarheid spreken.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:10

Jeetje wat erg!

Ik woon niet heel dicht in de buurt van jou, maar zal toch mijn ogen openhouden je weet maar nooit!

Heb zelf ook een pup, en moet er niet aan denken dat ze ineens ''weg'' zou zijn.
Snap dat het echt ondraaglijk is.

Heb niet heel het topic gelezen, maar is ze al gechipt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:12

Jockey_my schreef:
Heb niet heel het topic gelezen, maar is ze al gechipt?

Doe dat dan wel, want die vraag is al 100 keer gesteld :)

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:14

Masada schreef:
Carolaa schreef:

Sorry dat ik het zeg maar het bestaat niet dat mensen via foto's kunnen communiceren met dieren. Ga er a.u.b. niet vanuit dat dit soort mensen de waarheid spreken.

Ik geloof er zelf wel in, maar dit is niet de plaats om daarover de discusieren! Ik geef het haar als tip, en ze moet zelf weten wat ze ermee doet ;-)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:14

Masada schreef:

Het valt altijd te proberen.
Moon weer veel sterkte gewenst vandaag :(:) .
Blijf hopen op goed nieuws!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:43

ik heb het op het rottweilerforum gezet,en gezegd dat ze de link mogen verspreiden...

ik hoop echt dat je snel weet waar ze is en dat ze thuis kan komen...

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:10

Wat vreselijk zeg!
Was er misschien ook een slootje/meertje vlak bij waar jij ze uitliet ?
misschien is ze er uit enthousiasme ingesprongen ?
Het klinkt heel erg maar je moet echt alles na gaan.
Ik zou de link op hyves zetten & ook ik houd me ogen open ook al woon ik in groningen alles is mogelijk.
ik hoop dat ze snel weer thuis komt, sterkte!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:11

Sorriso schreef:

Goh, dat wist ik niet Kelly! Ik hoop dat ze het hondje snel tegenkomt. Hoe is het verder met jou? Heb je al gezien dat er een prachtige skim tegenover je oogappel staat? De staldelen zijn er, dus vandaag of morgen verhuizen Sam en Des naar Well... ;)

Moon: Ik had zo gehoopt dat je het druk had met je hondje vertroetelen. Ik blijf echter geloven dat ze bij je terugkeert. En ook ik doe mijn best. Sterkte nogmaals. Ik weet zeker dat je nog een keer zult huilen. Deze keer van blijdschap, omdat ze terecht is! :(:)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:30

Ik hoop dat je je hondje snel terug vindt.
Maar wellicht kun je de vraag over de chip na 6 pagina's een keer beantwoorden want nu heeft nog niemand antwoord. En een chip kan verdomd handig zijn.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:30

Ik denk dat ze die niet wil beantwoorden,anders had ze dat allang gedaan.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:33

amigootje schreef:
Heeft ze een chip ? Hoe oud is ze ? En is ze nog een echte vrouw ?

4ex