Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Wat zouden jullie doen dan? Gaat ze naar de DA is het nog niet goed. Dus niemand moet meer naar dierenartsen luisteren, of alleen als het jullie uitkomt? Luister maar niet meer naar je DA, want iedereen hier weet het beter dus die dierenartsen zijn overbodig
Nathalie02 schreef:Fiffill schreef:Wat zouden jullie doen dan? Gaat ze naar de DA is het nog niet goed. Dus niemand moet meer naar dierenartsen luisteren, of alleen als het jullie uitkomt? Luister maar niet meer naar je DA, want iedereen hier weet het beter dus die dierenartsen zijn overbodig
Dierenartsen zijn ook niet altijd alwetend. Ik heb laatst nog mijn dierenarts een update gegeven over een parasiet waar hij nog nooit mee te maken had gehad.
stef schreef:Tuurlijk, bokt weet het weer beter dan een DA. Er is helemaal niet gezegt dat poes drachtig is. Waarom dan nu een hoop stress van een operatie als die misschien helemaal niet nodig is? Over een paar weken wordt er een echo gemaakt om te zien of ze drachtig is, en als ze dan drachtig is worden de kittens als nog weg gehaald....
Nathalie02 schreef:Fiffill: Dat komt misschien omdat het zo vaak voor komt, en het zo vaak mis gaat. Dat levert dan veel verdriet op en veel pijn voor de poes en kittens. Ik denk dat mensen dat echt aan het hart gaat.
Mij in ieder geval wel.
LittleRose schreef:Dit vind ik ook vreselijk om te zien, ik zou dat zelf ook echt niet mee willen maken.
En ik zal ten alle tijde eerst aan me kat denken en niet aan mijn eigen plezier zoals iedereen hier denkt.
LittleRose schreef:Ja en als de DA eerst even wilt wachten en dan een echo, heb ik daar dan wat over te zeggen? Zij zal het beter weten denk ik hoor!!
LittleRose schreef:Ik heb genoeg verstand ervan, mijn ouders hebben een Cattery en weten ook genoeg, dus ik ben echt geen dom blondje die kittens wilt
Nathalie02 schreef:Fiffill schreef:Wat zouden jullie doen dan? Gaat ze naar de DA is het nog niet goed. Dus niemand moet meer naar dierenartsen luisteren, of alleen als het jullie uitkomt? Luister maar niet meer naar je DA, want iedereen hier weet het beter dus die dierenartsen zijn overbodig
Dierenartsen zijn ook niet altijd alwetend. Ik heb laatst nog mijn dierenarts een update gegeven over een parasiet waar hij nog nooit mee te maken had gehad.
Als je geen advies wilt van bokkers snap ik ook niet zo goed waarom er dan naar gevraagd wordt.