Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb geen idee. Voor mijn katten is 30-40 g kvv per kg lichaamsgewicht ook erg veel, maar de oudjes doen dan ook vrij weinig en daar moet je natuurlijk ook naar kijken. Alleen 90 g brokken voor een kat van 5 kg lijkt me echt heel erg veel, tenzij het een zeer actieve kat is die buiten achter alles aan gaat wat beweegt. 

) en eet ze af en toe mee met de hond (die eet zelf samengesteld en dat komt op ongeveer 2.5€/kg
). Tinlo Cattery kan je als compleet beschouwen, Haaksbarf is compleet als je verschillende smaken door elkaar voert.
.
).
peaches schreef:Ik had via mp gevonden dat faunaland in beuningen het ook verkocht en heb gevraagt wat bij hun 1 kg carnibest natuur kost en dat was 3,50. Dus voor 4 weken voor 3 katten zou ik dus straks 42 euro kwijt zijn dat vind ik nog wel te doen!
, om te blijven bij Haaksbarf en Tinlo. Nessa schreef:Waar haal jij de Tinlo cattery rollen dan?
die wilde ik een keer proberen, maar kan ze niet vinden

Portioneren en ik kon weer een paar dagen aan.
Nou dus Carocat. Dat eten ze graag, het is betaalbaar en qua gezondheid gaan ze ook helemaal goed. De hond lust het ook graag

Gekookte vis, kip en verse insecten, daarvan weet ik dat ze het eet. Chiqa schreef:Bedankt voor je moeite, ik was altijd in de veronderstelling dat Acana en Applaws niet zover uitelkaar liggen.
Ga toch eens kijken of die kleine Applaws lust, wie weet ook de senioren wel.
Ik ben alleen zeer huiverige voor Porta21, staan veel griezelige verhalen over op het net een hele bekende is http://www.mainecoon.nl/nl/interactief/ ... ?tid=51222
Daarom durf ik dat niet te voeren.