Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlyAway schreef:Om het nog misselijkmakender te maken, staat er bij mij nu een adverentie van Uggs onder de pagina.... 75% korting zelfs. Gelukkig weten we nu waarom er zoveel korting gegeven kan worden, want de schapen hebben een stuk lijf pijnlijk af mogen staan voor die korting!
lifaya schreef:1 schaap is al te veel. Het zijn luxe producten. En dan nog, al waren het geen luxeproducten, wie geeft de mens het recht dieren op een dergelijke manier te mishandelen? Ik weet niet of jij een paard hebt, maar denk je even in dat dit met jouw paard gedaan zou worden omdat je ouders geen zin/geld hadden om iedere keer vliegenspul te spuiten of iets dergelijks. Dan zou je ook wel anders praten denk ik.FlyAway schreef:Om het nog misselijkmakender te maken, staat er bij mij nu een adverentie van Uggs onder de pagina.... 75% korting zelfs. Gelukkig weten we nu waarom er zoveel korting gegeven kan worden, want de schapen hebben een stuk lijf pijnlijk af mogen staan voor die korting!
er zal hoogstwaarschijnlijk maar een klein deel van de uggs hiermee te maken hebben hoordus vind dit nu wel overdreven. praat het absoluut NIET goed maar ben al blij dat het vanaf morgen compleet word verboden
Sodeletuut schreef:Oh oops ik had het even verkeerd begrepen, ik dacht dat Lifaya zou kiezen voor de maden, maar ze koos voor het stuk van de kont afsnijden. Ik wil even duidelijk maken dat dit een foutje is van mijn kant, en dat ik ABSOLUUT niet voor het onverdoofd snijden zou kiezen.
Ulrika schreef:Ik geloof er niks van...vanwege de vliegen die dan geen eitjes leggen? en tegen de maden...sorry ma juist in de hete zon met een open wond komen er vliegen op af dus beetje rare reden.
denice schreef:Ik geloof het ook niet echt. Ik neem aan dat hier wel enige vorm van controle op is en dit anders allang was uitgekomen was?
Ik kan het niet geloven (of wil het niet geloven..)
De fotos zien er wel verschrikkelijk uit zeg!
Orchid schreef:Volgens mij zijn er toch verschillende middelen tegen maden te krijgen. In NL wel iigEn hier is het een kwestie van op tijd scheren. Voor de warme dagen op, vrij logisch ook maar daar heb je een tikje ander klimaat.
Daar heb je natuurlijk ook wel te maken met een schapenras met erg dichte wol=broeierig-> maden willen dan wel.. Maar daarvoor kun je dus die andere rassen nemen die minder gevoelig zijn.
Tja de keus tussen of maden of je kont eraf is wel erg zwart wit dus aangezien er veel meer opties zijn.