Kimmberley schreef:Neenee niet moeilijk maartoch, heb het er niet op.. Maar moet er toch aan geloven straks al vind ik het niet leuk
Zal hem heus geen kou laten lijden hihi.![]()
Hij is langharig, maar duurt nog wel een tijdje voordat hij lekker pluizig&harig is.
Mag ik je een tip geven Kimberley?
Begin er nooit aan. Chihuahua's hebben het echt niet nodig, het is een fabeltje dat erin geslopen is sinds ze in de mode zijn.
Sommige CHihuahua's kunnen trillen, maar dat is van de opwinding, en nooit van de kou. Mensen denk dat wel.
Als je je Chi een jasje aan gaat doen, maak je juist een koukleum van hem, want zo leert hij nooit zichzelf warm te houden. Terwijl de Chihuahua dat juist heel goed kan. Verdiep je maar eens in de geschiedenis van de Chihuahua, dan zul je er achter komen dat ze de meest barre weeromstandigheden hebben overleefd.
Hij heeft genoeg jas bij zich om zichzelf warm te houden, en daarnaast gaan ze rennen en actief doen om het warm te krijgen. Laat de natuur zijn werk maar doen!
Nergens voor nodig!
(geen t-cup, of hoe ze het ook noemen) die krijgt GEEN kleertjes aan. Loopt gewoon tussen de paarden, ook in de winter.
(maar dan hoef ik nog niet te verwachten dat ze het gras ingaat, stel je voor dat die natte grasprietjes je buik raken
)
. anders loop ik de hele tijd met een koude natte hond buiten en zo blijft ze redelijk warm en droog. verder ben ik echt anti honden kleren sommige dingen die je ziet gaan echt te ver.