Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schooit nu om eten dat hij niet mag hebben maar is ook wat onrustig door de narcose. Hij heeft buiten al geplast ook.

't zegt meer over mij dan over jouw hond. Ik heb het ook over hondjes als ik het over Duitse Doggen heb 

maar een echte relaxte schat en goede leider in huis. Een echte herder dus.

kort nachtje gehad. Tot over 12 en is hij bezig geweest met hijgen en piepen en onrustig zijn. Hij had al gepoept en geplast maar hij bleef bezig. Ik had al het idee om in de kamer op een matras te blijven slapen om te voorkomen dat hij het bed vol met bloed zou smeren. Deze matras is vloeistof dicht dus dat scheelt. Uiteindelijk toch de slaapkamerdeur maar opengezet weer en hem op zijn stoel neergezet. Daar kan hij met zijn kop naar beneden slapen. Hij kon of durfde dus kennelijk niet zijn kop plat neer te leggen omdat hij dan op zijn oog kwam te liggen. D klamboe maar om het bed heen gedaan zodat hij er niet kon opklimmen. Toen sliep hij vrij snel.
hij was er gister helemaal verbaasd over. alleen heeft hij gisteravond weer wat slapende stijve poten gehad door het niet goed zacht liggen. Helaas komt dat door de artrose wat ook de reden is dat we niet meer wilden amputeren. Maar dat is gelukkig maar af en toe.
. Hij heeft afgelopen dagen al heel wat plassen meegenomen weer. Met een gelukig koppie vanuit de plas je uit dagen. En vandaag is hij weer achter zijn eerste stok sinds de operatie gegaan. Het mag weer. 2 keer gegooid en 2 keer als een idioot er achteraan.