Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Abeltje77 schreef:maar wordt ook gelijk weer losgelaten.
met dat ademen zal het wel loslopen. Als ik zie (niet direct op tv maar ook in naaste omgeving) hoe honden zichzélf kunnen 'ophangen' bij hun eigen getrek... dan zal het wel meevallen allemaal. Anders liepen die ook wel netjes langs hun baasje als het zo vreselijk aanvoelde.
Nikki__ schreef:Zijn er dan echt verbeteringen? Of zijn ze weer terug gevallen in hun oude gedrag? Vind het erg jammer dat je dat niet te zien krijgt.

Shadow0 schreef:Nikki__ schreef:Zijn er dan echt verbeteringen? Of zijn ze weer terug gevallen in hun oude gedrag? Vind het erg jammer dat je dat niet te zien krijgt.
Had je dat al niet eens vaker geschreven, dat je dat niet te zien krijgt? Of was dat iemand anders? Anyway, toen werd al opgemerkt dat er ook afleveringen zijn waarin ze een terugblik geven inclusief de huidige situatie. In verreweg de meeste gevallen is de situatie erg verbeterd. In enkele gevallen is gekozen voor een andere oplossing (bv hond naar het centrum).
marielle231 schreef:Heb ooit eens een aflevering gezien waar het feest was, 100ste aflevering ofzo was het .
Je zag echt al die hondjes die door hem geholpen waren rustig zitten naast baas, maar ook dus echt allemaal door elkaar heen.
Duidelijk genoeg dat ze niet terug gevallen zijn in hun oude gedrag...

Nikki__ schreef:Doordat ik niet meer precies weet wat ik in een topic heb getypt waarin ik 19 juli voor het laatst heb gereageerd, heb ik niet de moeite genomen om mijn vooropgezette mening te staven aan de werkelijkheid?
Quote me even uit het oude topic dan, dan weet ik ook weer waar je het over hebt

Wel eens aan gedacht dat mijn werkelijkheid anders kan zijn dan de jouwe? 
Volgende keer even beter terug lezen, voordat je beweerd dat ik 'blijkbaar niet de moeite hebt genomen om je eigen vooropgezette mening te staven aan de werkelijkheid' Nikki__ schreef:Edit; nog even over je quote, jij bent dus de gene die het aankaarte, ik heb het dus niet eerder gezegdVolgende keer even beter terug lezen, voordat je beweerd dat ik 'blijkbaar niet de moeite hebt genomen om je eigen vooropgezette mening te staven aan de werkelijkheid'
Citaat:Had je dat al niet eens vaker geschreven, dat je dat niet te zien krijgt? Of was dat iemand anders? Anyway, toen werd al opgemerkt dat er ook afleveringen zijn waarin ze een terugblik geven inclusief de huidige situatie.