Idd rooie hebben meestal wel een pittig karakter, die knalrooie van mij is ook zo'n idioot af en toe.
Maar die foto's zijn echt way too cute, ik begrijp het nog steeds niet dat iemand dat aan de kant van de weg neerzet.
Tallie1979
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-10 22:10
Filmpje van Sloop & co!
Fiebie
Geplaatst: 06-08-10 22:16
Hey Tal...
Jeetje zeg.... niet te geloven dat mensen dat doen... Zo zijn wij 'helaas' ook ooit aan onze katten gekomen. Gedumpt in de tuin, ook in een doosje. Maar wat een schatje zeg...
ff offtopic... wanneer ga je naar USA?
Roccootje
Geplaatst: 06-08-10 22:18
Och wat een droppie zeg Ook ik heb een paar weken terug een kitten gevonden. Half verzopen naast een vijver in een bos Kan er ook met heel mijn verstand niet bij dat mensen dat kunnen doen
Tallie1979
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-10 22:19
Murphy zit gewoon TV te kijken! Wat een komisch beest!
Sjonge... echt stom toevallig. Gisteren reageer ik in dit topic... Raad eens wat er vandaag aan komt lopen? Juist... een poes... Lapje... supermooi. Poes ( onze poes) vind haar nu wel leuk...
Ongelofelijk...
moonfish13
Geplaatst: 08-08-10 23:15
Agossie. Gelukkig heeft Murphy een goed huis!
Laatst werden hier ook 3 kittens gedumpt. Op het moment dat ze ontdekt werden was er al een doodgereden, een lapje. Het diertje was nog helemaal warm. Drie poesjes, waarschijnlijk te duur om te steriliseren. Hartstikke lieve kittens, gezond en goed doorvoed. Geen vieze neusjes, niets.
Voorbijgangers kwamen met de andere twee aanlopen, die man had het er erg moeilijk mee dat er al een doodgereden was.
Bacardyx
Geplaatst: 09-08-10 18:04
ahh, wat een knappert! ik krijg ook een kitten die waren bij ons op het werk gevonden, waarschijnlijk zwerfkat. maar mn baas wou ze dus een paar dagen later weg hebben, toen was ik al op vakantie dus had me vriendin hem naar het asiel gebracht. en ga ik er morgen opzoeken
SimoneDV
Geplaatst: 09-08-10 21:07
Hij is zoo leuk gister heb ik m live in actie gezien
ik had een vraagje aan jullie merk je het als je kat aanrijd? want mijn kat is maandag aangereden tegen ze zij en die auto reed gewoon door auto reed 30/40 kmpu
Wat een dropje Ik heb vandaag een kitten geadopteerd uit het asiel! Dit mannetje ga ik zaterdag ophalen. Dat is dan nummer 4 die ik opvang. 2 katten zijn aankomen lopen en 1 kat heb ik als 7 weken oud kitten gevonden op een boerderij toen ze erg ziek was, die is nu gelukkig kneitergezond! Top tallie dat hij mag blijven!!