robbedoes schreef:maar het gebeurt wel.
honden die aan de riem moeten lopen omdat de baas ze niet aan het luisteren krijgt, dat vind ik weer zielig. je hele leven aan een paar meter lijn.
of drie keer op een dag een rondje. aaacchh...
of naar het asiel omdat de baas op vakantie moet.
plotselinge allergieen zich opspelen of er een kleine komt. daaag hond. of zoals ik onderlaatst las, moeder die hond nummer drie de deur uitdoet omdat ook dit dier verhaard.
nee, dan hebben mijn gecoupeerde vrienden het zo slecht nog niet. hele dagen los, banjeren door de mesthoop, door het land en de sloten in. en 's avonds.......slapen ze bij mij.......in bed. wel weer schoon trouwens.
sorry tegenstanders. maar nogmaals, het moet binnen de 24 uur. als de botjes nog niet hard zijn. dan is het zo gepiept, en in de gevallen dat ik het heb gezien, zonder gepiep. en anders moet alles er gewoon aan blijven
Nou sorry hoor, mijn hondje heeft wel oren en een staart en die mag ook lekker los lopen achter bij ons op de trimbaan, met regelmaat naar het bos, in de winter onder een fleecedeken, op het voeteneind bij mij op bed slapen. En een hond die ik ken is ook niet gecoupeert en die mag heel de dag op hun weilanden lopen, in de mesthoop scharrelen en in de sloten (los). Heerlijk vind ie dat. Dus nee, net als of dit met ongecoupeerde dieren niet kan ofzo.