Nickeltje schreef:Sharmila, met het standpunt van Bokt, bedoel je wat wij als moderator team aandragen?
Maar hoe zie jij het verloop van BB dan voor je?
Geloof me, ik zit zelf geregeld ook op mijn handen als er weer een pretnest langs komt, terwijl in de opvang van mijn moeder nu ook weer een stuk of 10 kittens zitten, waarvan een aantal in isolatie vanwege niesziekte.
Ik ken de frustraties dus wel degelijk.
Maar de manier waarop dat "aangepakt" wordt is iets dat nu niet werkt hier op BB.
Dergelijk onderwerp wordt één grote schreeuwpartij van hoe ondoordacht TS is en weet ik veel wat, waardoor het gesloten moet worden en er uiteindelijk helemaal geen boodschap aan komt...
Is het dan niet zinniger die schreeuwpartijen op de één of andere manier gezamenlijk te voorkomen waardoor de nuttige kritiek die er is, wél aankomt?
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Dat dit soort dingen gezegd worden is het probleem niet.
Maar het is de toon die de muziek maakt. En momenteel is die toon zeer vervelend en drammerig.
En wat heeft het voor nut dit oeverloos te herhalen? Vaak bereik je er niet eens mee wat je wil bereiken, juist omdat mensen het bericht niet meer lezen door de toon.
Het is zeker niet de bedoeling om mensen monddood te maken, maar om ze bewust te maken van de manier van reageren, de eeuwige herhalingen, de vervelende sfeer door de toon van de berichten.