Ook wil ik niet het risico lopen dat er gebelt word aan de deur, met de mededeling is deze plattekat van u! Laat ik het niet over de strond hebben, meer dan goor, als jij vrolijk je plantjes plant

Maar goed, dit is mijn visie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Dana82 schreef:AHAHAHAHAHAHAHAHHHHAls jij daar dan komt wonen en jij vindt dat lastig, dan is dat jouw probleem. De katten woonden er eerst..
Leef jij in een droomwereld ofzo?
Het is jouw dier. Dus die mag je dan ook mooi in jouw huis/tuin/watdanook houden en niet op de grond van iemand anders. Ik zeg niet dat die persoon die er last van heeft per direct die kat moet omleggen, maar als het mij zou overkomen en de buren zeiden van ja uhh jammer voor jou ik laat ze toch dan ving ik die kat en bracht 'm naar het asiel hoor. Toedeledokie.
MamboBeach schreef:Vind ik ook hoor!Van de week werd ik nog ondergescheten door een vogel
net schone kleding aan en wilde net naar een BBQ gaan. Ik heb de vogel uiteraard uit de lucht geschoten.
Kady1 schreef:probleem hiermee is wel als die kat daardoor wat gaan mankeren is jouw vader strafbaar, en als ik op de eenof andere manier merk dat er mijn katten iets overkomt dan sta ik niet voor mezelf in en ik denk dat ik dan alaminuut een rechtzaak aanspan.
Chubby schreef:Kady1 schreef:probleem hiermee is wel als die kat daardoor wat gaan mankeren is jouw vader strafbaar, en als ik op de eenof andere manier merk dat er mijn katten iets overkomt dan sta ik niet voor mezelf in en ik denk dat ik dan alaminuut een rechtzaak aanspan.
Dan geven 'we' toch gewoon de schuld aan de auto waar de kat onderliep? Of de fietser waarmee deze in botsing kwam?
Beseffen de mensen die hun katten los laten lopen wel aan wat voor gevaar ze hun lievelingetje blootstellen? Ik vraag me af of jullie je hond ook allemaal klakkeloos laten ronddenderen in de stad? Of hun paard?
MamboBeach schreef:Als ik hem ophaal mag jij nog betalen ook.Hier in ieder geval wel.
Chubby schreef:Had het niet beter kunnen verwoorden.Kady1 schreef:probleem hiermee is wel als die kat daardoor wat gaan mankeren is jouw vader strafbaar, en als ik op de eenof andere manier merk dat er mijn katten iets overkomt dan sta ik niet voor mezelf in en ik denk dat ik dan alaminuut een rechtzaak aanspan.
Dan geven 'we' toch gewoon de schuld aan de auto waar de kat onderliep? Of de fietser waarmee deze in botsing kwam?
Beseffen de mensen die hun katten los laten lopen wel aan wat voor gevaar ze hun lievelingetje blootstellen? Ik vraag me af of jullie je hond ook allemaal klakkeloos laten ronddenderen in de stad? Of hun paard?
Kady1 schreef:Overleg was inderdaad beter geweest dan een woede-uitbarsting dat dan weer wel!ik begrijp ook wel dat iemand anders liever niet (mijn) een kat in zn tuin wil hebben. Ik was nogal overbluft en moest moeite doen om niet terug te gaan schreeuwen.
twee jaar geleden hadden wij een pupje dat blijkbaar kon ontsnappen zij ging naar de buren en poepte iedere ochtend daar op de oprit. De buren hebben dit toen vriendelijk tegen mij gezegt en daarna heb ik gelijk gezocht naar de plek waar ze kon ontsnappen.
Als iemand vriendelijk iets vraagt ben ik echt wel bereid om daar aan te voldoen. OVERLEG indd...
maar ik werd gewoon bang van die man
x__Danielle schreef:MamboBeach schreef:Apart Danielle, als er een scheet dwars zit bij een knol krijg je als 'advies' dat je direct maar naar een kliniek moet gaan maar als er een dier van een ander in je tuin loopt mag je hem vermoorden? Want zo is het gewoon!
scheet van een knol?? wat heeft dat met een kat te maken??
x__Danielle schreef:MamboBeach schreef:Apart Danielle, als er een scheet dwars zit bij een knol krijg je als 'advies' dat je direct maar naar een kliniek moet gaan maar als er een dier van een ander in je tuin loopt mag je hem vermoorden? Want zo is het gewoon!
scheet van een knol?? wat heeft dat met een kat te maken??
Kady1 schreef:ik zit niet in de stad he... platteland met bijna geen verkeer,
en ja mijn honden lopen hier ook gewoon los... heeft niemand problemen mee
(ik loop er dan wel zelf bij meestal)
Chubby schreef:Kady1 schreef:probleem hiermee is wel als die kat daardoor wat gaan mankeren is jouw vader strafbaar, en als ik op de eenof andere manier merk dat er mijn katten iets overkomt dan sta ik niet voor mezelf in en ik denk dat ik dan alaminuut een rechtzaak aanspan.
superwoman schreef:Kady1 schreef:ik zit niet in de stad he... platteland met bijna geen verkeer,
en ja mijn honden lopen hier ook gewoon los... heeft niemand problemen mee
(ik loop er dan wel zelf bij meestal)
Vind echt dat katten op het platte land los horen te lopen.
Deze moeten o.a muizen vangen, daar zijn ze voor bedoeld!
8nnemiek schreef:Prima! Maar dan ook niet zeiken als je beest kapot wordt gereden.Je kan je kind ook wel tot zn 10e binnen houden omdat ie kan worden aangereden of meegenomen of een ander ongeluk krijgt.. Daar worden ze niet gelukkiger van. Je kan een paard wel in stal laten staan zodat hem op de wei niks kan overkomen.. Je kan een kat wel binnen laten zodat ie niet onder een auto kan komen..
Allemaal hetzelfde..
Kies je voor kwaliteit of kwantiteit?