Wat vind jij dan van mensen die wel 2 nijnen hebben en die 24/7 samen in een hokkie gepropt zijn? Is dat dan wel goed? Dan zijn ze geen 'kluizenaar', maar kunnen ook niet fatsoenlijk rondhuppelen en doen.
Een ongecastreerd mannetje is nou eenmaal lastig koppelen, zeker aangezien ik geen nestje wil

en voel er niets voor om in mijn gezonde nijn te laten snijden als het niet nodig is.
Vind het ook zo grappig dat er min of meer beweerd wordt dat een nijn niet gelukkig is zonder soortgenoot, volgens mij kan niemand in het koppie van mijn nijn kijken. Zelfde als bij paarden, er staan er genoeg in nederland alleen, zijn ze dan direct ongelukkig? Sommige wel ja, maar ook genoeg niet (trouwens mijn paard staat wel in een kudde hoor, voor daar ook weer praat over komt

).
Nee mijn nijn is een blije nijn, superactief en ondernemend en ik denk heus niet dat ik een soortgenoot kan vervangen, ik ga heus niet huppelend door het huis om dat te proberen. Dat wil ik ook niet, ben een mens, ben zijn vrouwtje en samen met manlief en nijn zijn we prima gelukkig zo