Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat er alleen al onder de insectenfamilie veel meer soorten bestaan dan alle soorten zoogdieren, geleedpotigen etc bij elkaar opgeteld...Dus vandaar dat er zoveel vreemde, enge, kriebelige beestjes rondvliegen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

buster4ever schreef:SuperLiesje schreef:GADVERWaar in NL heb je die gevonden? Dan weet ik dat ik daar niet in de buurt moet komen
Ben HEEEL benieuwd wat het is!
uhm omgeving heerhugowaard kwam van auto af hij zat tussen de koplamp en de auto vast maar heb echt geen idee wat dit is

daffene schreef:Dat méén jeDie heb ik ooit in mijn broek gehad... Toen ging ik naar de WC, broek omlaag, keek ie mij zo aan!!!Kostte me weer 5 jaar van mijn leven
Mijn vader heeft zoiets wel eens met een spin gehad. Ging ie autorijden, ging ie daarna naar de wc, zat er echt een mega spin op 1 bil geplakt. Echt helemaal plat, met al zijn pootjes uit mekaar. En mn pa heel trots zn bil aan ons laten zien: 'Kijk eens wat ik heb?' Ik lag compleet blauw.
. KimH schreef:Brrrr wat een eng beest. Ik las dat je hem bij Heerhugowaard had gevonden? Gelukkig maar, ik was al even bang dat je hem bij ons in de buurt had gevonden (TS woont bij mij om de hoek).
Gefeliciteerd trouwens
ze zijn echt scary...zal vanavond even de foto op de pc gooien zit nu op die van mams Mindfields schreef:Sjongejonge!!! Waar zijn de stoere meiden gebleven zeg?Vinden jullie zo'n kevertje nou echt eng? Kijk een enorme spin, ala, maar zo'n kevertje? Of wonen jullie allemaal in de stad vierhoog en ben je nooit kevertjes tegengekomen?(dan kan ik het me voorstellen, een beetje)
Als jullie dit eng vinden ben ik benieuwd wat jullie doen als jullie een Hoornaar tegenkomen
Majo schreef:Maar die meikever ziet er wel enorm ranzig uit. Moet je nagaan, dat DIE in je oog vliegt!
nou,. je hoort 'em wel aankomen hoor, heb je nog kans om uit zn weg te stappen

Majo schreef:ik moet jullie allen trouwens complimenteren met het humorgehalte in dit topic. Het snot vloog me net uit mijn neus toen las wat jullie allemaal schreven.
'Een dikke bij is een hommel'
'Ik zag een bitterbal met vleugels'
'Die heeft een dikke punaise aan zijn reet hangen'
Echt waar, ik heb me bescheurd!