Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiqa schreef:Ik vind het jammer dat jullie zo snel opgeven. Zoals ik al eerder vertelde heb ik dit ook een paar keer meegemaakt met mijn oudere katten van 15-17 jaar, waren ook zo slap als een vaatdoek omdat zij slecht aten, maar door dwangvoeding hebben zij het wel gered, en knapten zij enorm op duurde wel ruim een week maar ze zijn er nog!
14 jaar is helemaal nog niet zo oud als je weet dat ze soms een leeftijd van 22 jaar of ouder kunnen halen.
En als je dit zelf dwangvoeden niet aankunt/durft kan je haar aan het infuus laten leggen net wat paintlinger zegt.
Of vinden jullie het wel goed zo?
Paintlinger ik zie heel veel van dit soort gevallen, ook op kattenfora's waar er gewoon niets wordt gedaan, ze krijgen niet eens dwangvoeding mee.
Ik vraag mij elke keer weer af waar dit toch aan legt! Een DA is er toch om het leven te redden en niet om ze nog zieker te maken dan ze zich al voelen?
Een kat moet namelijk eten ivm met leverproblemen.
Hele dikke knuffel

_Stephanie schreef:Hey meis, heel veel sterkte met het verlies van je poesEven voor de duidelijkheid. het is wel dezelfde dierenarts zegmaar,,alleen bij ons in grave zit er 1, en in dukenburg en we moesten naar dukenburg, dus dat was kwartiertje rijden...
bedankt voor reacties!
Als ik het zo lees, was ze gewoon helemaal op. Je hebt gedaan wat je kon, toch? Een paar jaar geleden is mijn poes ook van ouderdom overleden. Ze was al zo ver, dat haar velletje al los begon te laten. Ze was eigenlijk al aan het ontbinden, en ze leefde gewoon nog en wilde niet gaan. We hebben toen achteraf veel te lang gewacht, maar toch in laten slapen. Het was gewoon geen doen. Ik vind dat jullie een hele goede keus hebben gemaakt hoe moeilijk ook.