Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M3lisss

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:05

briljant! :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:08

@ pluizebolpum : you've made my day,lag in een deuk om die foto :))

er was geloof ik ook eens een topic van een bokker wiens kat de postbode opwachtte om hem dan aan te vallen wanneer hijde post door de brievenbus duwde? Vind het topic zelf niet zo snel terug,maar het was iig hilarisch :=

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:17

Wat een leuek verhalen komen er langs zeg!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 02:41

Zo heeft mijn hond (bordercollie soms iets TE slim voor je eigen bestwil :+ ) binnen 5 minuten 'pak de post' geleerd.

Dus elke keer als ze de brievenbus hoorde klapperen, pakt ze de post, rent ze naar de huiskamer, en dan geeft ze de post af, en dan loop er iemand naar de keuken voor een koekje, omdat ze de post heeft gepakt.

Nu dacht mevrouw na een tijdje, ik heb trek in een koekje :j
En naast de voordeur staat een kranten bak met jawel, oude post.

Dus nu als ze een koekje wilt komt ze de hele tijd met oude post aanzetten :')

Zo hebben wij ook een keer gehad, dat mijn oude kat, (grijs met een witte bef) naar buiten kwam, en toen op de keukentafel sprong om zich te wassen. Was zijn bef knal en knal rood. Had me moeder de deksel niet goed op de pan met spaghetti saus gedaan. :+
Die zelfde kat die deed ook een moord voor (jawel) meloen :+
Laatst bijgewerkt door Hackie op 16-05-10 02:45, in het totaal 2 keer bewerkt

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 02:44

Hahaha.. jullie dieren zijn echt té grappig :D
Als mijn hond of shet iets leuks heeft zal ik het zeker plaatsen maar weet op het moment niks. :P

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 02:50

mijn kat springt altijd bij mijn vader op schoot als we aan het eten zijn om wat te pakken.
maar t is gewoon een spelletje geworden, want wij eten hetzelfde en alleen bij mn vader pakt ie eten.
ook als hij het helemaal niet lekker vindt doet iet het, gewoon om mijn vader te treiteren :Y)
maar ik lig altijd helemaal dubbel want dan springt ie half op schoot en dan zie je echt alleen zn pootje boven de tafel uitkomen en graaien :')

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 03:18

Oh wat een gewéldige verhalen hier! Kom niet meer bij :+

Onze jonge rottweiler heeft ook een eigenschap waar ik altijd om moet lachen. Ze wil graag op de bank, maar als wij er allebei opzitten dan zijn beide hoeken bezet. Dan gaat ze dus maar balend op de grond slapen. Maar zodra dus ook maar iemand naar de wc gaat of buiten een sigaret gaat roken, dan komt ze in actie.

Heb al een paar keer op de bank gezeten en dat mijn man even naar de wc ging. Opeens zag ik Tarah komen aansluipen, ze keek mij even aan en ik keek haar aan vanachter mijn laptop, en toen besloot ze heel droog om door te zetten en ging snel op zijn plek liggen. Toen hij 2 minuten later binnenkwam deed ze alsof ze hééél diep in slaap was :')

Ik moest zo lachen om hoe ze dat deed dat ik haar eigenlijk niet kon wegjagen :)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 04:04

Schop 'm toch even omhoog.. heb zo moeten lachen om jullie verhalen, ik wil meer! :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:45

Nou...over Stoffel kan ik een boek schrijven. Die haalde de raarste fratsen uit. Zat ik aan de telefoon op een tijdstip dat meneer vond dat ie eten moest hebben dan ging ie op de vensterbank zitten met een poot achter een breekbaar object, keek naar me en als ik dan terugkeek deed hij één tikje tegen het ding 'Je kunt kiezen, nu ophangen en je spullen heel houden of doorgaan en dit zien breken'. }>
Toen maar opgehangen en gelijk de breekbare spullen van katbereikbare plaatsen gehaald. De keer daarop dat ie het weer deed zei ik 'toe maar, kan toch niet stuk', waarop hij diep zuchtte en wegliep.
Op bed gedroeg hij zich eng menselijk. Hij snurkte := . En als je dan een douw gaf ging ie op z'n andere zij geruisloos verder slapen.
Totdat ik eens 's nachts wakker werd van de kou. Kat lag, ingerold in mijn dekbed met de kop op het kussen, heerlijk te snurken...Toen ik mijn dekbed terug wilde pakken kwam er een zwaar sjaggie 'Nouuhoouu' uit. Heb meneer maar verteld dat ie een kat was. En dat als ie met belastbaar inkomen thuiskwam (nee Stoffel, dooie muizen vallen daar niet onder) hij dan pas recht had om mijn dekbed op te eisen. Had weinig effect, meneer zuchtte, snoof, draaide zich om en snurkte rustig verder...Echt net een vent. :')
(heb uiteindelijk wel mijn dekbed en bed teruggevorderd, is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat je je bed wordt uitgedouwd door een kat)

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:54

whaha geniaal

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 11:08

@ Pluizebolpum: Ik heb echt de slappe lach gehad van die foto van die kat van jou!

Onze hond was eigenlijk altijd heel braaf. Het enige wat ik me nu even kan bedenken, was dat ie absoluut NIET bedelde.. Lees: Tijdens het eten naast je gaan zitten en dan heel stug en zielig de andere kant op blijven kijken :D Als je dan ook even wegkeek, gaan staren naar je bord, en als je hem dan weer aankeek, heeeeeeeeeel gauw weer de andere kant op met dat koppie. Nee, hij bedelde absoluut niet! hihi
*meer zo'n actie van, dat had je moeten zien*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:23

ik heb ook wel eens dat puk allemaal posters van de muren haalde.... het begon met 50 cent..... die was er in 10 minuten van af.... daarna werd het een poster van weetikveel wie..... toen begon ze met de Donald Duck,.... :+ was op zich wel komisch :') heb toen alle posters die ik niet meer leuk vond eraf gehaald en op de posters die ik wel leuk vond (van een wolf en twilight) veel parfum gespoten :+ dat helpt echt :')

Helaas is ze toen overgestapt naar de tijdschriften :') de Donald Duck in speciaal :')

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:28

Bij ons mag poesbeest niet aan de deur krabben als ze buiten wilt. Ze doet het toch ik roep hè en dan kijkt ze me aan met echt het liefste kopje en zegt heel lief miaauuuw. Hoe kun je nu boos zijn op dat? <3

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:32

De kat bij mijn ouders.. wat een brutaal beest is dat geworden zeg!
Ik heb hem van een stal meegenomen toe hij 12 weken was, hij zag er meer uit als 6 weken oud en was meer dood dan levend.. ;(
Gelukkig is hij er met veel zorg helemaal bovenop gekomen en is het inmiddels een zeer opvallende, grote kater (gecastreerd natuurlijk). Hij is echt baas van de buurt, soms best genant.

Een paar voorbeeldjes:
Over de parkeerplaats schijnt aan het eind van de middag net nog een streepje zonlicht. Daar lag een buurtkat heerlijk in te zonnen. Tot onze Rodi langskwam, hij geeft die kat een tik en eist zo 'zijn' zonplekje weer op }>

Toen mijn ouders nog een hond hadden liep de kat met uitlaten altijd mee, dan ging hij verderop achter een bosje zitten en liet de hond aldoor schrikken als die in de buurt kwam.. _O- Zo kwamen we ook eens een mevrouw met een pup tegen. De kat liep daar heel stoer op af en de pup wist echt niet hoe hij het had.. zo bang! Tja, op roepen reageert onze kat nu eenmaal heel slecht ( :+ ) dus ik moest er stiekem wel een beetje om lachen.

In huis was de hond altijd de baas, die eiste alle aandacht op en bepaalde ook wat de kat wel en niet mocht doen. Na het overlijden van onze hond is de kat echter helemaal 'het mannetje'. Hij pikt het vlees van het aanrecht, springt zo op tafel als je aan het eten bent en is absoluut van geen enkele straf onder de indruk. Hij haalt zijn streken uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is en als je er wat van zegt (schreeuwt) kijkt ie je aan alsof ie wil zeggen 'mens, maak je niet zo druk..' _O-

Kortom een heerlijke kat met eigenwijze streken. Gelukkig kunnen wij er wel om lachen ;)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:39

Ons vorige konijn was dol op de appelbeignets en de oliebollen die ik met oud & nieuw gebakken had. Hij sprong daarvoor zelfs op de tafel om er lekker van te genieten.
Afbeelding
Natuurlijk niet zo goed voor zo'n beestje, maar moest toch echt eerst een foto maken.

Verder vond ie speculaasbrokken ook erg lekker. Als de koektrommel in zijn buurt stond viste hij er een stuk speculaas uit (het liefst het grootste stuk) en maakte dat ie weg kwam. Het was echt een hilarisch gezicht om hem met zo'n groot stuk speculaas te zien zeulen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:39

Haha dit topic is geweldig, de meeste dingen zie ik ook echt voor me :D

Ik heb een hele maffe shetlander. Hij weet precies wanneer de stroom uit staat. Dan pakt hij de draad vast en gaat er mee rondzwaaien. Als zijn bijrijdstertje rijdt en ik heb hem vast, dan pakt hij het touw in zijn mond. Ook pakt hij het halstertouw dat aan de andere pony's zit en daar gaat hij dan aan trekken zodat ze andere met hem meeloopt :D

En iets wat hij iedere keer weer probeert als ik me omdraai naar hem is snel de voerkamer in de duiken. Dan kijk ik om en zeg ik uhuh dan stormt hij naar buiten en staat hij echt onschuldig te kijken. Draai ik me weer om dan hoor je hem heel sneaky weer dat hok in duiken :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:17

Hero (onze duiste herder van een jaar) stond gistere ineens op de tafel. Waren hem een beetje gek aan maken. Springt ie via mijn schoot op de tafel. Het mag absoluut niet, maar lag helemaal krom van het lachen :'). Stomme hond.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:40

Er schiet me een anekdote van mijn Shetlandpony binnen...

Aangezien ze zo klein is, kun je er eigenlijk niet op rijden. Dus had ik bedacht wat vrijheidsdressuur met haar te gaan doen. De beginselen van 'pas' zaten er al redelijk gauw in.

Op een avond was ik weer fanatiek bezig. Een schep muesli mee voor de beloning. Eerst even met de pony bezig geweest, toen was mijn paard aan de beurt.

Opeens hoor ik iets... ik draai me om... zie ik die pony al zwaaiend met haar voorbeentje uit die voerschep staan eten. :D

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:01

Haha wat komen er hier grappige dingen voorbij zeg.
Dus ik ben toch niet de enige met rare dieren :=
Mijn kleinste hondje vind het nooit leuk als ik der geen aandacht geef als ik aan het laptoppen ben, oplossing is simpel. Eerst kijk je heel lang met waterige oogjes naar je baasje. Als dat niet werkt ga je er zachtjes bij piepen, en als dat ook nog niet werkt spring je gewoon boven op de laptop waar ze wel alle aandacht voor heeft. Dan ga je rustig liggen en staren naar het verbaasde gezicht van je baasje :+.

En men andere hond. Die is altijd op "jacht" naar kluifjes.
En wij hadden een aantal kluifjes in een kast zitten.
En kwamen een keer thuis was het kastje open. Dus ik kijken, he wat toevallig de kluifjes waren uit het kastje hoe kan dat nou weer.
Dus ik keek me hondje aan, die toen al heeel lief en onschuldig begon te kwispelen. Maar de kluifjes kon ik niet vinden. Dus ik dacht die zijn op. Tot ik zijn mand ging schoonmaken, wat lagen daar toch een boel kluifjes zeg :wow:
(vast een vooraad op gebouwd voor het geval er geen kluifjes meer waren? :+)

En nou ja over de pony's begin ik niet eens :+

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:05

Haha ik bedenk nog, de hond van mijn ouders was ook verzot op aandacht. Als wij met het gezin een programma op tv volgden kreeg de hond te weinig aandacht natuurlijk ;) Dan ging hij eerst iedereen af voor een aai, maar als dat niet lukte ging hij gewoon voor de tv zitten, dan had ie zeker aandacht ;)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 12:42

Onze hond gaat, als je te lang niks met m doet je 'slaan' gaat ie naast je zitten en dan gaat ie je beetje schrapen zeg maar :')

EN de andere hond gaat piepen :')

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:24

Wat een geniale verhalen! Die kat die uit het raam hangt slaat alles! :D

Onze hond die inmiddels al 13 jaartjes telt, als hij dan in de gang zit met het hekje ervoor (omdat wij boven zitten, of er niemand is, omdat we 'm gewoon even zat waren) gaat dan blaffen. :+ Niet keihard blaffen, maar gewoon zo'n klagelijk blafje dat 'ie weer de woonkamer in wil. :+

Onze kat heeft nooit interesse in mij, ik moet die kat altijd achterna als ik 'm een aai wil geven. Maar als ik 's morgens ontbijt en hij hoort dat ik 't dekseltje van de boter af haal, dan zit 'ie binnen 5 seconden op de stoel naast me, keurig te wachten totdat er boter op mijn brood zit om vervolgens zijn aandeel boter op te eisen. :))
Hij springt daarnaast ook over het hekje van de hond heen, die toch wel zo'n meter hoog is.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:28

8nnemiek schreef:
Onze kat heeft nog een hobby: op de krant gaan zitten als je aan t lezen bent :j

Dit doet onze hond maar al te graag _O-

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:06

Kennen jullie trouwens het monty python konijn?
Hier loopt dat in levende lijve rond.

Nijnemans is compleet geschift en amuseert zich met katten de stuipen op het lijf te jagen.
Als kat rustig ligt te zonnen sluipt (ja hij kan echt sluipen) knijn richting kat om dan volledig onverwacht kat een por te geven. Kat springt een meter in de lucht en je ziet het konijn bijna grinnikken.
Als hij buiten in de tuin zit is dat ook zíjn tuin en owee diegene die daar zonder toestemming inkomt. Hij vliegt wederom op de katten af. Dan zie je de kat snel op een stoel springen, konijn woest rondjes er rond draaien en kat die met een zielige blik en nog zieligere miauw naar jou kijkt voor hulp.
Ook de duiven hebben in onze tuin meer te vrezen van het konijn dan van een eventuele kat.

Maar verder is hij volledig normaal :+ .

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:15

Mijn kleine kat is zo'n kleine terrorist. Hij sluipt door de woonkamer en spingt met en grote sprong op mijn oude kat. Die gaat zo voorover met een koprol op de vloer. Daarna een woedend geblaas. Hij mag niet de oude pesten, maar het is vaak wel zo grappig om te zien.

Net als mijn hond. Hij gooit met alles wat hij maar kan pakken en hij gooit hard en hoog. Zo is al eens een bot door het aquarium gegaan en er zit een deuk in de koelkast... Pas gooide hij een klos met een mega boog over de tafel en staat dan zo te kijken van '' goed he'' Nou dan hou ik het nie meer van het lachen. helaas gaat het soms ook mis en krijgt de een na de ander een vliegend opject naar zijn hoofd gegooid

En mijn kleine hondje zit altijd samen met de kleine kat de vuilnisbak te plunderen als hij de kans krijgt. Nou kwam hij laatst heel scheinheilig de kamer in met zijn hele bek onder de kwarktaart. Had mijn moeder de taart wegegooid en de kleine hond heeft heerlijk zitten smullen. En dan kon hij heel onschulidg de kamer in met de grote puppyogen en zijn bek helemaal onder.