Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:snap de gedachte niet dat als een hond 1 x bijt dat ie dan meteen een moordlustige killer wordt...
geerke schreef:een hond die bijt is al fout,maar een hond die zomaar zonder reden gromt vind ik ook niet pluis.
Een gedragstherapeut heeft weinig zin vermoed ik...hij doet het toch alleen bij je vriend?
Je vriend zou moeten leren hoe hij met een dominante hond moet omgaan...maar ik denk dat de schrik er nu best inzit,dus gezag uitstralen zal die arme jongen nu ook niet doen.
Is het een uiting van jaloezie van je hond naar jouw vriend?
Heb je sinds kort je vriend en zijn er voor de hond dingen verandert de eerst voor je vriend er was wel mochten?
pubelia schreef:Maar een hond doet dingen niet vanuit het niets.
spatter schreef:eerlijk is eerlijk, ik heb kinderen en bij mij kreeg hij een enkeltje
want ik en mijn man krijgen zo'n hond er wel onder maar voor mijn kinderen weet ik dat niet 100%
en voor bezoek al helemaal niet
kimmie261 schreef:nou ,voor bezoek zou ik al zeker geen hond in laten slapen zeg....pffff...wat een gekkigheid...
daar zijn toch wel andere oplossingen voor te bedenken,als er visite langs zou komen en je vertrouwd je hond daar niet bij..
djee wat zijn jullie makkelijk met het leven van en hond zeg....
kimmie261 schreef:nou ,voor bezoek zou ik al zeker geen hond in laten slapen zeg....pffff...wat een gekkigheid...
daar zijn toch wel andere oplossingen voor te bedenken,als er visite langs zou komen en je vertrouwd je hond daar niet bij..
djee wat zijn jullie makkelijk met het leven van en hond zeg....