Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiqa schreef:Wat zonde dat je hem niet heb gevonden, was toch wel even spannend omdat ze gister een chi hebben zien lopen.
la_chica schreef:lieve mensen,
hart van nederland doet dus helemaal niets!!!
Ik heb huilend aan de telefoon bij ze gezeten met mn hele verhaal maar dit was niet sterk genoeg!!!
Mn moeder heeft al heel veel mails gestuurd dat dit geen "hart" is wat ze noemen!
mn vriendin heeft al gebeld en gemaild en zo hebben er meerdere mensen gemaild en gebeld:( maar het werkt niet:(
moonfish13 schreef:la_chica schreef:lieve mensen,
Ik heb huilend aan de telefoon bij ze gezeten met mn hele verhaal maar dit was niet sterk genoeg!!!
Mn moeder heeft al heel veel mails gestuurd dat dit geen "hart" is wat ze noemen!
mn vriendin heeft al gebeld en gemaild en zo hebben er meerdere mensen gemaild en gebeld:( maar het werkt niet:(
HvNL zit al vol met dit soort dingen.
Sorry, maar je slaat nu echt door, ik krijg nu een dramaqueen gevoel.
Verschrikkelijk, echt waar maar met een Chihuahua loop je dat risico nou eenmaal.
Een beetje HvNL lastig vallen met tig duizend mailtjes vind ik gewoon te sneu.
Meer dan dit kan je gewoon niet doen, hondje word gewoon ergens achter gehouden.
Heel klote, maar zo hard is de wereld nu eenmaal.
moonfish13 schreef:la_chica schreef:lieve mensen,
HvNL zit al vol met dit soort dingen.
Sorry, maar je slaat nu echt door, ik krijg nu een dramaqueen gevoel.
Verschrikkelijk, echt waar maar met een Chihuahua loop je dat risico nou eenmaal.
Een beetje HvNL lastig vallen met tig duizend mailtjes vind ik gewoon te sneu.
Meer dan dit kan je gewoon niet doen, hondje word gewoon ergens achter gehouden.
Heel klote, maar zo hard is de wereld nu eenmaal.
KiWiKo schreef:ik ga met moonfish mee........... dit is niet nieuwswaardig
la_chica schreef:beter kan je hier niet meer reageren met je dramaqueen.. pfffff lees het topic dan niet als je geen echte dierenvriend bent:D ik ben dolblij met deze mensen, alles om mn mannetje terug te vinden!!