Mn zus heeft zelf ook een bullkruising, dus ik heb niks tegen ze, maar je moet er wel mee om kunnen gaan, en dat kan niet iedereen.
Plus dat ze in Amerika flink wat hogere straffen en boetes hebben dan hier.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hannah_Menno schreef:rockwitch schreef:Oh nee het is niet het afmaken waar ik me kwaad om maak, maar gewoon de manier waarop hij ze vangt en ermee omgaat.
Maar ja ik was dan ook trouwe Steve Irwin fan.
Steve Irwin? Nee, ik vond die kerel echt vreselijk.. irriteerde die beesten altijd maar.. Laat ze toch met rust!
Loiz schreef:Wat is er zo anders dan? Hij tapet ze in, maar dat is voor zijn en omstanders veiligheid, vind het ook niet meer dan normaal.
Dieren hebben er niks van, en Steve had een hok en een tiental goede hulpen, dus áls ie nog eens er tussenuit zou glippen, hadden ze 'm zo, als een 1,50m krokodil op de grote weg losraakt heb je wel een probleem.
Goof schreef:Er zit een heel groot verschil tussen de verschillende locaties van de SPCA die je op tv ziet.
Ik ben juist van mening dat ze bij een van de locaties (weet niet meer welke) dieren juist veel te lang in leven proberen te houden, koste wat kost. Daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Te snel in laten slapen is niet goed, maar willens en wetens te lang blijven proberen vind ik nogveel erger.
Zonde van al die honden die het niet redden, maar bekijk het eens anders; er zijn alsnog ik weet niet hoeveel honden 9en andere dieren) die wel een tweede kans krijgen gelukkig.