Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hiphopje schreef:Jildau schreef:Ik vind het niet zo zeer heel zielig dat ze opgevoerd worden want ze zijn dan meestal toch al dood maar ik snap niet dat jullie het kunnen. Dat jullie gewoon kuikentjes kopen en dan aanzien hoe jullie huisdier ze verscheurt. Dan geef ik mijn hond toch echt liever een kluif.
nou, hier is mijn gedachtengang precies andersom.
Mijn huisdieren eten tenminste vers, ik snap dus niet dat mensen dag in dag uit hun huisdier brokken kunnen geven
Nu smikkelen ze er allemaal van.

Voor de kat is die wel enorm schattig. Maar toch, het idee dat die kat nu iets doods in zijn armen heeft, ik vind het er voor het kuikentje nog steeds wel enrom zielig uitzien hoor. 
Jolliegirl schreef:Maartje1990 schreef:je hebt ook zoiets als biologisch en scharrelkippen
Scharrelhanen bestaan niet
Dan krijg je gevechten
eet jij wel eens een kippenbout??
''Een kip is geen kip (maar een kuiken)...
Wist u dat? Een kippenpoot op de barbecue is in de meeste gevallen niet van een kip maar een kuiken. In zes weken wordt een kuikentje zo vetgemest dat het net zo veel vlees heeft als een volwassen kip. En dat op een lichaam van een kuiken. Je zou het kunnen vergelijken met het lichaam van een bodybuilder op dat van een baby van zes maanden . . ''