Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rais

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 01:07

Na aanleiding van verschillende positieve reacties heb ik zojuist ook een bestelling geplaatst bij zooplus. Ben benieuwd wanneer de levering is. Wil er eventueel ook een konijnen-cavia kooi bestellen maar aangezien dat om grotere bedragen gaat als mijn huidige bestelling vind ik deze bestelling een mooie test.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:58

Ik heb maandag besteld, gisteren bevestiging gekregen en als het goed is komt hij vandaag binnen :j
Nog steeds niks te klagen dus (pas als ie niet binnen komt vandaag :Y) )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:36

Nog steeds geen voer binnen. Vriendlief gaat vandaag bellen.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:55

Kan het niet zijn dat GPS ofzoiets het heeft teruggestuurd naar Zooplus? Dat was bij mij namelijk. Ik had mijn bestelling voor de helft binnen en die derde doos kwam maar niet en ik hoorde er ook niets meer van. Ik was al bang dat die foetsie was. Na een week een mailtje gestuurd en na een paar dagen kreeg ik een mailtje terug dat het pakket was teruggestuurd omdat het zwaar beschadigd was, of ik het alsnog wilde (maar dan dus nieuwe) of het geld terug wilde. Omdat het bij ons ook allemaal op was heb ik gekozen voor alsnog, maar ik geloof dat ik beter had kunnen kiezen voor geld terug en opnieuw bestellen. Ik heb namelijk de helft van wat er miste vorige week gekregen, maar de drie zakken kattengrit zijn er nog steeds niet en dat is dus ook allang op. Heel irritant, maar ik neem aan dat opnieuw opsturen voor hun een hoop administratie is en dat het daarom zo lang duurt...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:03

Evelli, wat raar zeg, mijn pakketje is vandaag binnen gekomen :j

Netjes opgelost van ze Emytje en wat slecht van GPS om een pakket zo zwaar te laten beschadigen := Dat zullen ze niet zo opgestuurd hebben vanuit Zooplus neem ik aan. Jammer van de andere helft van je bestelling :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:11

Het is een pakket van 27 kilo (2 x 13,5) Lief ging vandaag bellen. Ik hoor het dan wel.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:21

Oe, met de engelstalige klantenservice? Ben benieuwd hoe dat dan gaat. Bij ons ging het ook om een flink pakket.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:22

Emytje schreef:
Oe, met de engelstalige klantenservice? Ben benieuwd hoe dat dan gaat. Bij ons ging het ook om een flink pakket.

engels of duits, dat maakt hem niet zo uit. Spreekt het beide vloeiend.
Heb inmiddels al een zak gehaald bij de dierenwinkel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:24

Evelli schreef:
Het is een pakket van 27 kilo (2 x 13,5) Lief ging vandaag bellen. Ik hoor het dan wel.

Wat zegt Track and Trace?

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:34

Dinsdag besteld en vandaag in perfecte staat alles ontvangen.
Raar dat het bij andere zo lang duurt!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:38

Ik heb ondertussen alles ontvangen. Vandaag heb ik het kattengrit gekregen. Die hadden ze per ongeluk niet meegenomen in de nalevering, maar na mijn mail hadden ze het alsnog opgestuurd. Joehoe! :)) Geen vieze supermarkt kattengrit meer.

Overigens wil ik er wel bij zeggen dat dit de enige keer is dat er bij de levering iets fout is gegaan. Ik bestel om de 4-6 weken een heleboel (SS caviavoer, SS konijnenvoer, bergweide hooi, chipsi mais bodembedekking, aubiose bodembedekking, kattengrit) en ik ben er dus nog steeds heel tevreden over. Alleen niet zo tevreden over GPS, maar goed als Zooplus het steeds netjes oplost vind ik het best. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:43

Emytje schreef:
Alleen niet zo tevreden over GPS,

Wat is GPS?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:51

Chiqa schreef:
Emytje schreef:
Alleen niet zo tevreden over GPS,

Wat is GPS?

GLS denk ik ;) bezorgservice.

Zooplus kan dus bij GLS niet zien waar het pakket uithangt? Dat gaan ze nu uitzoeken en oplossen. Vriendje dacht dat ze vandaag wel zouden komen. Ik zie het wel.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:51

Percies moest GLS zijn, je was me al voor. ;)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:52

Wij hebben daar een keer een krabpaal besteld, was mooi op tijd binnen en alle onderdelen zaten netjes in de doos met schroefjes erbij en een gebruiksaanwijzing :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:55

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met mijn laatste bestelling. Daarvan moet een deel terug. Het kattenspeelgoed was kapot en het kattengras bakje was open gegaan. Het spul zat overal in de doos en als je ermee liep liet hij een heel spoor achter.... Het bakje zelf was leeg... :Y)
Heb vandaag een retournr aangevraagd, dus ik ben benieuwd....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:22

Evelli schreef:
Zooplus kan dus bij GLS niet zien waar het pakket uithangt? Dat gaan ze nu uitzoeken en oplossen. Vriendje dacht dat ze vandaag wel zouden komen. Ik zie het wel.

Ons pakket is inmiddels bovenwater na wat gezoek en gebeld. Moesten het ergens ophalen en daar wisten ze ons te vertellen dat de bezorger niet echt blij was met ons pakket (28 kilo hondenvoer) en dat was duidelijk te zien aan de doos :+ Was aan alle kanten gescheurd en gebutst.
Zakken voer waren gelukkig nog intact.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:28

word het bij jullie ook altijd zo overdreven ingepakt ? :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:29

nee :n alleen een gammele kartonnendoos met twee dunne linten erom heen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:30

Je bedoeld een veel grotere doos dan eigelijk zou hoeven met van die plastic dingen met lucht erin?

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:38

Mijn krabpaal zat ook gewoon in een kartonnen doos met twee van die blauwe linten er omheen. Is toch keurig netjes aangekomen. :) En gezien het een plafondhoge is, was ook dat niet het lichtste pakket.

Jammer dat de bezorger niet netjes omgegaan is met je pakket Evelli. Moet zo iemand maar geen pakketbezorger worden denk ik dan. :=

Vandaag 10% korting op alles... mooi moment om weer een nieuwe zak kattenvoer te bestellen. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:38

Emytje schreef:
Je bedoeld een veel grotere doos dan eigelijk zou hoeven met van die plastic dingen met lucht erin?

ja dat :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:53

Ik bestel zeer regelmatig bij Zooplus, ben ook afhankelijk van hun omdat hun als enige het kattenvoer leveren wat ik nodig heb voor mijn diabeteskat. Tot nu toe wordt alles netjes en redelijk op tijd bezorgd. De bezorger kijkt alleen nooit blij als hij een doos met 48 blikken kattenvoer komt brengen :D :+

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:45

Ik had ook laatst weer een bestelling gedaan, dus krijg netjes mail dat mijn 4 dozen onderweg waren.
Zijn ook idd netjes de volgende dag geleverd.

Krijg ik dag later mail van mn moeder ( die heb ik als afleveradres omdat ik full time werk ) er is weer pakket bezorgd.. Had ik 2 zakken grit er extra bij gekregen :+ Erg aardig :D

Ik bestel eigenlijk alles daar, kattengrit, vitaminepasta, krabpalen, speelgoed, hondenkluiven, denta stix etc, alleen kattenvoer niet omdat ze vers eten. Ik ben eigenlijk erg tevreden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:47

Ze bestaan vandaag 3 jaar dus 10% korting, alleen jammer dat ze de grootverpakkign Acana voor de kat eruit gegooit hebben en de dubbelvoordeel verpakking Orijen van de hond, die vond ik het interessantst.

Basiej kreeg je dat zomaar?