Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rockwitch schreef:Ik vind het wel een beetje sneu dat die kat nou de schuld krijgt, terwijl hij echt niet bewust denkt van goh laat ik eens de buurvrouw pesten en de boel onderzeiken.
De echte boosdoener hier is het baasje, die moet aangepakt worden. En dan kan je wel die kat onder stroom zetten, maar dat vind ik echt best wel gemeen.

rockwitch schreef:Ik vind het wel een beetje sneu dat die kat nou de schuld krijgt, terwijl hij echt niet bewust denkt van goh laat ik eens de buurvrouw pesten en de boel onderzeiken.
De echte boosdoener hier is het baasje, die moet aangepakt worden. En dan kan je wel die kat onder stroom zetten, maar dat vind ik echt best wel gemeen.
Adil18 schreef:rockwitch schreef:Ik vind het wel een beetje sneu dat die kat nou de schuld krijgt, terwijl hij echt niet bewust denkt van goh laat ik eens de buurvrouw pesten en de boel onderzeiken.
Je hebt uiteraard gelijk. Echter, wanneer een loslopende hond mijn hond aanvalt, krijgt die hond een geweldige rotschop...Een kat die in de tuin loopt en volschijt terwijl de eigenaar al netjes gevraagd is of hij a.u.b. de kat bij zich wil houden...dan krijgt ie alles naar z'n kop geslingerd wat in mijn vingers komt of ik laat de hond erachter aan.
Dat je een probleem niet bij de kern kunt aanpakken omdat de eigenaar van de kat niks wil doen wil niet zeggen dat je het maar moet tolereren...Toch?
(eerst nog ff met doggie lopen natuurlijk,... brrrr)
)
heeft gewoon op die plek gebeten en ziten scheuren,..etterbak grr

heeft van de zomer bij de buren de hond naar buiten gejaagd en ging in ze mand liggen. Kwamen m ook aan de deur terug brengen. (hij bijt en krapt gelukkig geen mensen) schaamde me dood. Geeft ook niks om een plantenspuit etc. Op mijn verzoek hebben ze een emmer koud water over m heen gegooid en heeft het gelukkig nooit meer gedaan. Dus ga toch voor een emmer water en dan buiten al gooien op het moment dat die in de buurt van het luik komt. Aanhouder wint!!! Dhani schreef:Nakisha schreef:Praat me niet van andermans katten... Wij hebben hetzelfde probleem, met meerdere katers uit één huishouden.
Ik ga binnenkort ook maar eens babbelen met die mensen, want het word echt verschrikkelijk, het huis stinkt ernaar hoe vaak je ook dweilt... Bah. Maar het laatste gesprek met hen was bepaald schrikken, want ze stikken ook elke keer in de kittens; ze weigeren gewoon hun dieren te laten castreren...
Weetje wat ik vind ( eigenlijk) ??
dat je eigenlijk geen ongeholpen katten buiten mag laten lopen! er zijn al genoeg katten, asiels puilen uit van de katten.
Ik was altijd heel erg kwaat op mijn broer die deed dat ook, veel te veel katten en dan weer 3 nesten te gelijk, dan zit je zo met 15 kittens met misschien 1 week tussen elk nest![]()
Gelukkig heeft hij alle katten weg gedaan omdat hij het niet meer betalen kon.
Vrezelijk ik zou nooit mijn ongelholpen poes of kater buiten laten lopen. ( trouwens de kater word volgende week geholpen gelukkig)