De hond waar je een blokje voor om gaat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:38

wythlove schreef:
Als slachtoffer? Jij maakt het verhaal wel heel mooi. Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Maar je moet een hond dus met fisiek geweld iets duidelijk maken? Ga toch weg, dat krijg je er bij mij niet in!

@Dramaqueen: het is dus normaalste zaak van de wereld om andersmans hond te schoppen, zodanig dat deze er 2 dagen last van heeft? Denk toch eens na, dat kan de bedoeling toch niet zijn!

misschien moet je even me eerste bericht teruglezen, en dan nog eens reageren. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:39

Als mijn hond zich over geeft en jouw herder komt op hem af rennen en valt hem aan dan kreeg je hond van mij ook een rotschop. Hij moet van m'n hond afblijven, klaar.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:39

wythlove schreef:
Als slachtoffer? Jij maakt het verhaal wel heel mooi. Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Maar je moet een hond dus met fisiek geweld iets duidelijk maken? Ga toch weg, dat krijg je er bij mij niet in!

@Dramaqueen: het is dus normaalste zaak van de wereld om andersmans hond te schoppen, zodanig dat deze er 2 dagen last van heeft? Denk toch eens na, dat kan de bedoeling toch niet zijn!

Dus als jou hond aangevallen wordt en echt niet meer weg kan ga jij toe staan te kijken hoe het gebeurt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:40

Sodeletuut schreef:
Ik moet zeggen dat als een hond op die manier op mijn hond af zou gaan, dat ik hem ook een schop zou verkopen. Dit hebben we al eens meegemaakt met mijn hond, dat er een andere op af vloog om hem aan te vallen (had hem al gegrepen), en toen heeft mijn vader die hond ook een rotschop verkocht. En terecht. Ik heb niks met dieren pijn doen hoor, maar je moet niet het leven van je eigen hond in gevaar brengen omdat het zielig is om honden te schoppen..

En wat als die hond er een maagbloeding of wat dan ook aan overhoudt? Je bent dan wel verantwoordelijk voor dierenmishandeling. Dieren kunnen onderling dingen prima uitvechten, de bazen kunnen ze uit elkaar halen en straffen indien nodig. Maar een vreemde hoeft geen andere hond schoppen. Als het mij zou overkomen, zou ik de eigenaar eens even een kopje kleiner maken, die is verantwoordelijk voor de hond. Niet andersom, wat heeft het voor zin als die hond geschopt wordt door een wildvreemde???

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:41

Eva1993 schreef:
@pmarena , ik ga even niet quoten want je verhaal is heel lang :P
Ten eerste is het niet zo dat ik niet ingrijp, ik weet niet of je het hele topic heb gelezen, maar ik ben dus achter mijn hond aangerend, ik was nog niet terplaatste, ik was wel aan het schreeuwen en roepen dat ie moest komen en dat ie normaal moest doen zeg maar. De hond van die vrouw was ook niet aangelijnd, ze heeft hem gewoon omhoogetrokken. Toen mijn hond van de hare af was heb ik hem ook duidelijk gemaakt dat het niet mocht, die vrouw die kon dat ook heel goed zien, dat zij dan nog een schop na moet geven, word ik heel boos om. Ik had mijn hond ondertussen onder controle, ik had mijn excuses al aangeboden en ik had hem al gestraft.

Overigens zijn hier helemaal geen weilanden dus dat probleem zullen we niet hebben... :P

Hoi , jahoor ik heb het hele topic gelezen , en vind dat je supernetjes reageert , en gaandeweg gelukkig ook wat beter lijkt te begrijpen hoe bedreigend je hond met zulk gedrag kan overkomen op iemand anders +:)+

Maar tja...als je achter je hond aanrent en schreeuwt...dan grijp je dus NIET in op dat moment. Je probeert het wel , maar als het geen effect heeft op de hond dan DOE je dus niks , als je begrijpt wat ik bedoel. Net als het stukje dat je schrijft dat je erbij stond toen je hond er bovenop stond , waarop iemand anders zegt dat je hem toen er al af had moeten meppen maar je het zelf niet deed omdat je wist dat je hond toch geen echt kwaad zou doen.

Je hond is op dat moment heel erg bedreigend voor haar hond , en jij moet er op dat moment voor zorgen dat jouw hond zover mogelijk uit de buurt komt van haar hond , en niet erbij gaan staan kijken of roepen of wat dan ook , maar zorgen dat je hond wèg komt.

Die vrouw weet ook niet zeker of de jouwe niks zal doen als de hare blijft liggen.
Onze hond ging ook eens onderdanig liggen en zelfs plassen toen een andere hond op haar af kwam stuiven....waardoor die andere hond mooi toegang had tot alle kwetsbare delen om eens flink diep in te bijten :(

Kan me dus best voorstellen dat ze die hond rechtop zette om dat te voorkomen.

Overigens : als je je hond ècht alweer DUIDELIJK onder controle had en het gevaar ècht geweken was voor de andere hond , had de vrouw je nog wel even toe mogen mopperen van schrik maar dan was de schop erg overdreven.

Maargoed , nogmaals : blijkbaar voelde zij zich zo bedreigd door jouw hond dat dit haar reactie was.
Dat is dus wel een hele duidelijke les over hoe het gedrag van je hond bij iemand anders overkomt , ook al zie jij haar als een lief beestje :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:41

Janine1990 schreef:
xDramaQueen schreef:
aso en egoistisch is iets heel anders, ik noemde je egoistisch, en niet mijn woorden verdraaien want ik zei niet dat je ego was omdat je je hond liet rennen in de avond, ik zei dat je een egoist bent omdat je je hond losliet omdat je WEET (!!) hoe hij zich gedraagt!!!

"Ja en dan ik zie het al aankomen. Hij komt weer op me af rennen met de bal en hij verstrakt plotseling, zijn blik op iets achter mij gericht. Ik draai me om en ik zie daar waar ik al bang voor was."

Dus ja, je bent zeker een egoist en ik vind dat je toch echt teveel in je slachtoffer rol kruipt, het enige slachtoffer is je hond geworden van stommiteit...

een aangifte doen van dierenmishandeling? je staat kant en klaar voorschut, jou hond liep los en viel de andere hond aan.

Sorry? Zij staat voor schut?
In dit land waar we behoorlijk gehecht zijn aan normen en waarden, zou ik me toch erger voor schut voelen als ik aangeklaagd wordt voor dierenmishandeling.
Waarom is het haar stommiteit? In principe moet elke hond aangelijnd zijn, dus ook de andere mevrouw zat fout.
Echter is TS aansprakelijk voor datgene wat haar hond heeft aangericht, mocht er een dierenartsrekening komen.
Maar wat als Lex een maagbloeding o.i.d. heeft gekregen door de schop van de onbeschofte mevrouw?

Vind het nogal respectloos om TS te beschuldigen van stommiteiten... Ze is 16, genoeg verantwoordelijkheid om haar hond uit te laten dacht ik toch.

dan mag jij mij nu haarfijn mijn quote hierboven uitleggen, waarom laat je een hond los als je weet dat hij eigenlijk helemaal niet los kan? en waar staat trouwens dat de hond van de vrouw losliep? correct me if i'm wrong maar dat zie ik nergens staan er staat "trekt de hond omhoog" dus ik vermoed dat die aangelijnd was?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:42

lisanne1989 schreef:
Aanvallen is nooit goed, dat hoor je mij ook niet zeggen.. maar als een hond toch op jouw hond af komt, ongeacht of hij wil spelen of andere bedoelingen heeft, dan kun je als je hond onderdanig op de grond gaat liggen, hem moeilijk rechtop zetten.
En natuurlijk heb jij het recht als eigenaar om te kiezen met welke honden jouw hond wel en niet mag spelen, maar als je toch in zo'n situatie komt, dan zou ik het toch eerst even aanzien, voordat ik mijn hond rechtop zet ;)

Ik ben het met je eens dat het van die mevrouw onhandig gekozen was om haar hond rechtop te trekken. Maar mss was dat in een reflex omdat ze in paniek was vanwege de aanstormende hond (die gekend is/was dat ie niet echt lief is) ofzo?

Maar omdat ze die keuze heeft gemaakt geeft dat de andere hond nog steeds totaal geen recht om dan maar aan te vallen. Vind ik :).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:44

Janine1990 schreef:
Sodeletuut schreef:
Ik moet zeggen dat als een hond op die manier op mijn hond af zou gaan, dat ik hem ook een schop zou verkopen. Dit hebben we al eens meegemaakt met mijn hond, dat er een andere op af vloog om hem aan te vallen (had hem al gegrepen), en toen heeft mijn vader die hond ook een rotschop verkocht. En terecht. Ik heb niks met dieren pijn doen hoor, maar je moet niet het leven van je eigen hond in gevaar brengen omdat het zielig is om honden te schoppen..

En wat als die hond er een maagbloeding of wat dan ook aan overhoudt? Je bent dan wel verantwoordelijk voor dierenmishandeling. Dieren kunnen onderling dingen prima uitvechten, de bazen kunnen ze uit elkaar halen en straffen indien nodig. Maar een vreemde hoeft geen andere hond schoppen. Als het mij zou overkomen, zou ik de eigenaar eens even een kopje kleiner maken, die is verantwoordelijk voor de hond. Niet andersom, wat heeft het voor zin als die hond geschopt wordt door een wildvreemde???

http://www.dogsandme.be/content/view/132/

http://forum.animewolken.nl/archive/ind ... -9656.html

http://trforum.nedlinux.com/index.php?b ... eadid=3286

en zo kan je nog uren doorgaan... veel mensen denken dat het altijd maar okee gaat, en het is zeker stommiteit want ze wist er vanaf, muilkorf je hond dan... dan was het een hele andere zaak geweest.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:45

Janine1990 schreef:
En wat als die hond er een maagbloeding of wat dan ook aan overhoudt? Je bent dan wel verantwoordelijk voor dierenmishandeling. Dieren kunnen onderling dingen prima uitvechten, de bazen kunnen ze uit elkaar halen en straffen indien nodig. Maar een vreemde hoeft geen andere hond schoppen.

Ik vind het niet nodig dat mijn hond iets onderling uitvecht. Dat voorkom ik liever. En als dat écht nodig is (en dus niet lukt op andere manieren) zou ik ook schoppen naar de aanvallende hond. Liever dat die eventueel een maagbloeding heeft dan de mijne een verwonding, trauma of zelfs erger.

Edit: Na de aanval schoppen zou ik dus nooit doen, dat heeft geen enkel nut. Hier is ook de mevrouw in het verhaal van de TS de fout in gegeaan vind ik.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 26-12-09 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 18:45

xDramaQueen schreef:
Eva1993 schreef:

Excuses! ik bedoelde de reactie van xDramaQueen die mij dan egoistisch vond omdat ik mn hond laat rennen in de avond.. Zoals ik al zei, moeilijke situatie! Ik wil mijn hond graag zijn beweging en lol geven (kan niet in de tuin), maar ik wil ook niet dat hij ruzie krijgt met andere honden..

aso en egoistisch is iets heel anders, ik noemde je egoistisch, en niet mijn woorden verdraaien want ik zei niet dat je ego was omdat je je hond liet rennen in de avond, ik zei dat je een egoist bent omdat je je hond losliet omdat je WEET (!!) hoe hij zich gedraagt!!!

"Ja en dan ik zie het al aankomen. Hij komt weer op me af rennen met de bal en hij verstrakt plotseling, zijn blik op iets achter mij gericht. Ik draai me om en ik zie daar waar ik al bang voor was."

Dus ja, je bent zeker een egoist en ik vind dat je toch echt teveel in je slachtoffer rol kruipt, het enige slachtoffer is je hond geworden van stommiteit...

een aangifte doen van dierenmishandeling? je staat kant en klaar voorschut, jou hond liep los en viel de andere hond aan.

Ongelovelijk deze reactie !Met ik zie het al aankomen bedoelde ik dat ik aan de houding van mijn hond zag dat hij iets zag. En met 'ik zie waar ik al bang voor was' bedoelde ik de hond waar hij heibel mee heeft.

Ik vind het ook heel onbeleefd dat je mij een egoist noemt, dat je het niet eens bent met hoe ik heb gehandeld prima, maar ik vind het niet netjes dat je dit gewoon neerzet. Zulk soort woorden kan je net zo goed voor je houden en voegt ook niks toe aan de discussie.

Ik verdraai jouw woorden ook absoluut niet maar ik verwarde het.

En het is absoluut niet slim geweest om mijn hond los te laten, dat heb ik al meerdere malen gezegd, jammer dat het nog even lekker benadrukt moet worden met egoistisch. Sorry hier heb ik niks aan ..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:46

xDramaQueen schreef:
dan mag jij mij nu haarfijn mijn quote hierboven uitleggen, waarom laat je een hond los als je weet dat hij eigenlijk helemaal niet los kan? en waar staat trouwens dat de hond van de vrouw losliep? correct me if i'm wrong maar dat zie ik nergens staan er staat "trekt de hond omhoog" dus ik vermoed dat die aangelijnd was?

Als TS achter haar hond aangaat, neem ik aan dat de andere hond ook los is.
Als de hond wel was aangelijnd, zit ik fout, maar dan nog heeft die mevrouw niet het recht om Lex een schop te verkopen. Belachelijk is dat.

Waarom mag die hond niet los? Als ze 'm op tijd heeft aangelijnd is het prima. Helaas lukte dat deze keer niet. TS stond vrolijk met haar hond te spelen en heeft niet doorgehad dat de andere hond ACHTER haar kwam opdagen...
Ben je dan egoïstisch? Ik kan egoïstisch echt niet plaatsen... En stom, sorry, dat gaat er bij mij helemaal niet in... :n

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:46

nee wat wil je dan!??? je post het hier en had je alleen maar aah en ohh reacties verwacht? denk toch eens na..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:48

BraveSpots schreef:
Janine1990 schreef:
En wat als die hond er een maagbloeding of wat dan ook aan overhoudt? Je bent dan wel verantwoordelijk voor dierenmishandeling. Dieren kunnen onderling dingen prima uitvechten, de bazen kunnen ze uit elkaar halen en straffen indien nodig. Maar een vreemde hoeft geen andere hond schoppen.

Ik vind het niet nodig dat mijn hond iets onderling uitvecht. Dat voorkom ik liever. En als dat écht nodig is (en dus niet lukt op andere manieren) zou ik ook schoppen naar de aanvallende hond. Liever dat die eventueel een maagbloeding heeft dan de mijne een verwonding, trauma of zelfs erger.

Edit: Na de aanval schoppen zou ik dus nooit doen, dat heeft geen enkel nut. Hier is ook de mevrouw in het verhaal van de TS de fout in gegeaan vind ik.

Nou precies, tijdens de aanval kan ik het me nog enigsinds voorstellen, daarna is volslagen nutteloos en achterlijk.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:48

L_iek schreef:
wythlove schreef:

Dus als jou hond aangevallen wordt en echt niet meer weg kan ga jij toe staan te kijken hoe het gebeurt?

Weer een gevalletje van niet goed lezen! Beest viel niet meer aan, zat namelijk alweer aan de lijn!

Mijn hond is meerdere keren aangevallen. En , om een dier dan te gaan schoppen, werkt alleen maar averechts.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:49

Janine1990 schreef:
xDramaQueen schreef:

Als TS achter haar hond aangaat, neem ik aan dat de andere hond ook los is.
Als de hond wel was aangelijnd, zit ik fout, maar dan nog heeft die mevrouw niet het recht om Lex een schop te verkopen. Belachelijk is dat.

Waarom mag die hond niet los? Als ze 'm op tijd heeft aangelijnd is het prima. Helaas lukte dat deze keer niet. TS stond vrolijk met haar hond te spelen en heeft niet doorgehad dat de andere hond ACHTER haar kwam opdagen...
Ben je dan egoïstisch? Ik kan egoïstisch echt niet plaatsen... En stom, sorry, dat gaat er bij mij helemaal niet in... :n

en zoals ik al eerder zei lees me eerste bericht, want ik geef mevrouw ook totaal niet het recht om dit te doen, maar ik begrijp haar woede, na-trappen is not done.

als je een hond loslaat waarvan je weet dat hij nogal wisselend op vreemde en andere reageert vind ik dat je een muilkorf had kunnen omdoen, ook dan kunnen ze spelen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:49

xDramaQueen schreef:
nee wat wil je dan!??? je post het hier en had je alleen maar aah en ohh reacties verwacht? denk toch eens na..

Het lijkt me niet echt de bedoeling dat TS de grond in wordt gestampt toch?
Het mag wel iets netter en respectvoller IMO.

xDramaQueen

Re: De hond waar je een blokje voor om gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:51

ik stamp haar helemaal de grond niet in, als dat al gebeurd met het woord egoist dan zal je het nog vrij zwaar krijgen in de wereld :D

maar je mag mensen absoluut wakker schudden, en dat gaat heus niet als je zegt dat alles maar okee is..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:52

xDramaQueen schreef:
en zoals ik al eerder zei lees me eerste bericht, want ik geef mevrouw ook totaal niet het recht om dit te doen, maar ik begrijp haar woede, na-trappen is not done.

als je een hond loslaat waarvan je weet dat hij nogal wisselend op vreemde en andere reageert vind ik dat je een muilkorf had kunnen omdoen, ook dan kunnen ze spelen.

Een muilkorf, omdat er toevallig 1 hond is waar je hond niet zo goed mee op kan schieten...
Dan kan ik ook beter mijn hond altijd aangelijnd houden en hem het ruiken aan vreemde en nieuwe geurtjes (wat voor een hond zoiets is als de krant lezen) ontnemen. Want mocht het ooit weer voorkomen, kan mijn hond geen andere honden verwonden.
Sorry, mijn hond heeft beweging nodig om gelukkig te zijn.

TS heeft hiervan geleerd, zal in vervolg beter opletten (ze zal de schrik er flink in hebben), ze snapt zelf ook heus wel dat dit niet de bedoeling is...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:53

xDramaQueen schreef:
ik stamp haar helemaal de grond niet in, als dat al gebeurd met het woord egoist dan zal je het nog vrij zwaar krijgen in de wereld :D

maar je mag mensen absoluut wakker schudden, en dat gaat heus niet als je zegt dat alles maar okee is..

Ik denk dat ze behoorlijk wakker is geschud door wat er is gebeurd.... Dat hoeft niet tig keer te worden herhaald dacht ik.
En iemand via internet uitmaken voor egoïst vind ik niet kunnen, maar dat zal wel aan mij liggen...

xDramaQueen

Re: De hond waar je een blokje voor om gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:59

oh ik had het ook recht in haar gezicht gezegd hoor, en er zijn genoeg mensen die het denken. en het was niet 1 hond, dus probeer het niet elke keer goed te praten..

honden zijn nou eenmaal erg wisseld, en het is altijd maar "ja maar mijn hond is zo helemaal niet" net als de eigenaar van de hond die mijn hond aanviel, tot 2x toe terwijl ze zo helemaal niet was, en voila, een week later zijn een poedel en een chihuahua doodgebeten.. ik bedoel wil je dat risico echt nemen?

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:02

Eva1993 schreef:
Bedankt voor de reacties. Is toch wel enigszins schokkend om te horen dat iedereen mijn hond een trap zou geven, omdat mijn hond echt een schat van een beest is..

O, hij is overigens wel gestraft! Hij doet dit ook wel eens aan de lijn, en dan schaam ik me zo erg dat ik begin te schreeuwen NEE en dat soort dingen, dan gaat hij wel dergelijk op de grond liggen met zijn hoofd laag en zijn oren plat.. Hij weet dus wel dat het fout is !

Nou ik zou je hond absoluut GEEN trap geven..
Jij had je hond al aan de lijn en er werd niet meer gevochten dus waarom moet er getrapt worden???
Natuurlijk ben jezelf wel schuldig als je weet dat je hond erg dominant is naar andere honden maar daarentegen kan ik wel begrijpen dat je jou hond ook een keer gunt om zijn benen te strekken..(jammer dat dan die hond net moet komen)
Die vrouw vind ik persoonlijk erg laag om nog na tegaan trappen richting een hond zijn maag terwijl er niks meer aan de hand was..
Geloof mij ik had die vrouw persoonlijk een knal terug verkocht!!!! :(
Dat ze boos is ja tuurlijk dat begrijp ik helemaal maar dit is ZO niet nodig..
Ikzelf heb ook een ''grote gevaarlijke'' hond die vrij dominant is..(Mechelse herder en mensen zijn als de doods voor hem)
Tis een schat van een dier maar wel zeer waakzaam en beschermend voor zijn baasjes..
Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn hond ook regelmatig los heb lopen op een veld om een balletje gooien en dat is nooit fout gegaan..
Zolang hij een bal heeft kijkt hij naar niks of niemand om!!!(geen hond niks)
Maar als ik hem ga uitlaten zit hij altijd aan de riem omdat ik weet wat hij kan en ik geen zin heb in problemen of iets dergelijks..
Maar een muilkorf nee NOOIT!!!

Ik begrijp jou heel goed en zou ook pislink op dat mens zijn als ze mij hond zou schoppen!!
Maar snap die vrouw ook (oke op het schoppen na dan)want zou ook erg boos zijn als mijn hond aangevallen zou worden..
Laatst bijgewerkt door Tamara21 op 26-12-09 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:03

xDramaQueen schreef:
oh ik had het ook recht in haar gezicht gezegd hoor, en er zijn genoeg mensen die het denken. en het was niet 1 hond, dus probeer het niet elke keer goed te praten..

honden zijn nou eenmaal erg wisseld, en het is altijd maar "ja maar mijn hond is zo helemaal niet" net als de eigenaar van de hond die mijn hond aanviel, tot 2x toe terwijl ze zo helemaal niet was, en voila, een week later zijn een poedel en een chihuahua doodgebeten.. ik bedoel wil je dat risico echt nemen?

Dat lijkt me nog altijd aan de eigenaar van de hond. Binnen de bebouwde kom moet je hond aangelijnd zijn, daarbuiten niet. Maar dan nog blijf je aansprakelijk voor wat jouw dier doet. Regels zijn regels, eigen verantwoordelijkheid wat je met je hond doet.
En ik denk dat je op basis van vertrouwen een hele hoop kunt doen. Door dit voorval is TS echt niet meteen een rotte appel waarbij het elke week opnieuw gebeurd. En mijn hond heeft het ook nooit weer gedaan. Tsjah, dan neem ik dat risico gewoon hoor...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:05

xDramaQueen schreef:
en zoals ik al eerder zei lees me eerste bericht, want ik geef mevrouw ook totaal niet het recht om dit te doen,

Eeeh, dat impliceerde je wel, je schreef dat er maar 1 schuldig is, en dat was de TS. Dat is niet zo. Beide waren verkeerd bezig.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:08

Shadow0 schreef:
xDramaQueen schreef:
en zoals ik al eerder zei lees me eerste bericht, want ik geef mevrouw ook totaal niet het recht om dit te doen,

Eeeh, dat impliceerde je wel, je schreef dat er maar 1 schuldig is, en dat was de TS. Dat is niet zo. Beide waren verkeerd bezig.

xDramaQueen schreef:
....dat ze het naderhand deed was misschien niet zo netjes, maar dat is de woede, want wat jij deed was ook niet netjes.

Op het moment dat mijn hond aangevallen word doe ik ook het mogelijke om hem eraf te halen, zoals naomi al zei, goedschiks of kwaadschiks, maar natrappen was dan niet zo netjes.

ik zei dat het natrappen niet netjes was maar ze is zelf wel de gene die verantwoordelijk is voor de buikpijn van de hond.

xDramaQueen schreef:
Idd, er is maar 1 persoon die schuldig is aan de buikpijn van je hond, en dat is zijzelf vind ik.

ik heb dus degelijk wel gezegd dat het not done is om de hond na te trappen maar het is woede, en de TS liet toch echt zelf haar hond los.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:15

xDramaQueen schreef:
ik zei dat het natrappen niet netjes was maar ze is zelf wel de gene die verantwoordelijk is voor de buikpijn van de hond.

Dat snap ik dus nog steeds niet. BEIDEN zijn verantwoordelijk.

xDramaQueen schreef:
ik heb dus degelijk wel gezegd dat het not done is om de hond na te trappen maar het is woede,

En daarom is die vrouw niet verantwoordelijk? Als je boos bent mag je alles?