Lady1969 schreef:Je hebt mensen met honden en hondenmensen, ik hoor bij de laatste groep
Mijn hondjes, 4 hebben wij er, mogen op de bank, 1 gaat er mee naar boven, dat is erin geslopen nadat ze aan haar staart geopereert was en ze er steeds aanzat, tja dan maar mee en goed in de gaten houden he....nu staat ze s'avonds na het laatste rondje al in de gang op je te wachten, ach best schattig, hihi
Maar, ze worden altijd als hond behandeld, de regels in onze roedel zijn streng maar altijd eerlijk! Vind ik heel belangrijk.
Ehm, met alle respect, maar zou je misschien dan even uit kunnen leggen wat jou een hondenmens maakt...? Dat is me uit jouw verhaal niet helemaal duidelijk geworden...

, maar voor andere mensen soms koele handelen van anderen als het om dieren gaat, bijv. in de paardensport als een paard niet goed genoeg blijkt om een doel te behalen. Zolang de dieren het goed hebben zie ik hier niet zo zeer het probleem van in. Het is niet mijn manier, maar ik kan me er ook niet zo over opwinden al jullie zeg maar...
.
.
Onze buren laten hun twee Rottweiler-mixjes altijd vrij rondstruinen...Met z'n tweetjes voelen ze zich the kings of the world...Niet heel erg fijn als je een hond aan de riem hebt die vrij onzeker wordt bij dit soort gedrag omdat hij al eens gegrepen is door o.a. een happerige Mechelaar waarvan de eigenaar vond dat hij hem niet op zij erf vast hoefde te binden...Mechelaar vloog de straat op en greep mijn hond...