Mijn hondje word gedekt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:59

wat maakt het uit of ze de puppy's fokt voor het geld of voor een goed nest?

TS heeft er kennelijk goed over nagedacht en dat vind ik belangrijker als een fokker die 20 honden in een schuur heeft zitten en daar mee fokt.

Jeetje, laat haar dat nest fokken. "er zijn al genoeg honden ' ja dus? heeft TS toch niets mee te maken? de wereld is ook 'vol' dus mag ook niemand meer een kind maken..
Ieder zijn wil. de een wil een hond uit een asiel en de ander van de fokker. dus laat de ts ook een optie hebben.
want anders had iedereen een hond uit het asiel en zouden de asiels niet meer bestaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:02

Jolandaa_ schreef:
Jeetje, laat haar dat nest fokken. "er zijn al genoeg honden ' ja dus? heeft TS toch niets mee te maken? de wereld is ook 'vol' dus mag ook niemand meer een kind maken..

Waar staat dit? Ik zie dit helemaal niemand beweren? := (Mss lees ik dr overheen)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:51

Moontje1991 schreef:
Mooi dat ik niet de eenige ben die fokken vreselijk vindt terwijl er overschot is.
Zodra alle asiels leeg zijn en er veel meer vraag naar hondjes is dan aanbod dan kun je gaan fokken en dan is het gerechtvaardigd nu is het vragen om moord op onschuldige hondjes

hier mijn reactie op

Nickeltje

Re: Mijn hondje word gedekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:53

Moderatoropmerking:
Kunnen we ophouden hier met de wel of niet overvolle asielen discussie in dit topic?
Daar is al over gediscussieerd. Het hondje is al gedekt, off topic dus.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:24

Gefeliciteerd met de eerste geslaagde dekking! Ik heb het idee dat je er veel vanaf weet en het zeker goed aanpakt. Leuk die echo, wat een mooie duidelijke ook zeg! Ik hoop dat het 3 heel gezonde pups worden (mét een gezonde mama ;) )!

Ben nog wel benieuwd naar meer foto's van de mama en papa! O:)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 10:44

Zo, hier nog een foto van papa!
Tussen 2 grote kerels :=
Afbeelding

Leuk dat er ook positieve reacties zijn :) en ach.. overal zit wel ergens een rotte appel.

Het gaat nog steeds erg goed met mams, ze eet heel goed en is nog lekker actief. Ik wandel ook wat meer met d'r voor haar conditie, en ze loopt nog harder dan mij :P Ik heb een paar dagen geleden zelfs een pup voelen bewegen. Verder is eindelijk alles in huis voor de bevalling en daarna, ik heb alleen nog een warmte kussentje nodig voor in de werpkist en dan is eindelijk alles compleet. Ik vind dat ze wel snel mogen komen hoor :+ ben namelijk zo benieuwd hoe de kleintjes eruit zien!

Nickeltje

Re: Mijn hondje word gedekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:17

Aangezien er nog even nageschopt moet worden met de term "rotte appel" waaruit naar mijn mening totaal geen respect blijkt voor de ideeen van een ander, sluit ik dit topic nu.