. Citaat:Juultje heeft vannacht continu proberen contact te maken (fijn, als je zo moe bent en wilt slapen). Sprong zelfs een paar keer bij me op bed om er weer heel snel af te gaan . Een keer ging ze aan de andere kant van mijn bed (hoge grote boxspring) erop en liep richting mij. Lag dus met mijn rug naar me toe en ze begon dichtbij me te kneden en te kneden en volgens mij hoorde ik haar zelfs spinnen (of was dat mijn fantasie ).
En mauwen en mauwen naar me, zelfs met haar kopje boven mijn hoge bed uit om naar me te kijken...Lief he!
Vanochtend is ze weer even gekomen, weer heel hard naar me mauwen en mijn gezicht willen zien.
Jeeeh!!!!
Zie je nou wel, het komt hartstikke goed met jullie 2, hoe meer ruimte je haar geeft, hoe meer toenadering zij zal gaan zoeken. Dit zijn de eerste kleine stapjes, en vanaf daar gaat het vanzelf beter, gewoon zo blijven doorgaan als je nu doet!!

Ze komt niet zo veel buiten maar morgen zijn mijn vriend en ik allebei thuis dus ze gaat even de sneeuw in
) en toen kwam ze al luid miauwend richting toilet lopen. Ik heb haar aangemoedigd en uiteindelijk is ze bij me gekomen. Overal kopjes aangeven en later zelfs aan mij. Heb haar toen heel voorzichtig kunnen aaien.
? 

Ga jij ook met het speeltje spelen, misschien gaat het dan wat sneller..............