Waar gaat je kat heen na overlijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waar gaat je kat heen na overlijden?

Begraven in de tuin
78 (56%)
Laten cremeren (en in urn bewaren)
30 (21%)
In de kliko
7 (5%)
De Rendac
10 (7%)
Anders, namelijk...
12 (8%)

Totaal aantal stemmen: 137

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:06

prinero schreef:
Ik ga zo direct naar de DA, mijn kat is al een tijdje ziek en na veel onderzoeken waar niets uitkwam, hebben we gisteravond besloten hem vandaag in te laten slapen.

Wij laten hem cremeren en gezamelijk uitstrooien over zee...

Ach gossie toch...heel veel sterkte ermee!

vuurneon

Re: Waar gaat je kat heen na overlijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:08

Sterkte ermee!

Ik heb de dood van mijn kat een plaatsje gegeven, ik heb zelfs eindelijk weer heerlijk geslapen omdat ik mij geen zorgen meer hoefde te maken over de zieke en zwakke kat. Ben erg blij dat het zo is gegaan en het inslapen is ook mooi verlopen gelukkig. Het was een goede afsluiting van een mooi kattenleven!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:13

Wij wonen buitenaf en de 2 katten die hier gestorven zijn liggen begraven onder de Meidoornhaag naast de rijbak. In het verleden zijn er katten in de tuin begraven, gecremeerd en op het erf begraven van het vorige huis.

Ik heb nogal wat katten gehad in mijn leven, heb er nu 5 waarvan de oudste 17 is. Als er weer 1 komt te overlijden komt die ook onder meidoornhaag; daar liggen nu 2 katten en 1 kip. Y;(

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:56

Ik heb mijn vorige kat begraven in de tuin woonde toen nog op de camping, wat nu geen camping meer is maar een natuurgebied. Hij is daar wel op zijn plekje.
Vogeltje is vorig jaar overleden maar die heb ik in de kliko gegooid we hebben geen tuin meer anders had ik hem ook begraven. We blijven hier niet wonen dus als we een huis met een tuin krijgen en de hond of kat overlijden dan worden ze gewoon in de tuin begraven.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:01

Onze kat zal, wanneer zij komt te overlijden worden gecremeerd en daarna komt ze weer fijn terug naar huis, waar ze hoort :j

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:58

die van ons ligt in de tuin. Daar waar hij graag rondstruinde.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:31

gisteravond besloten om me katje vandaag in te laten slapen. ze is op en is echt ziek.. Dierenarts komt naar huis en daarna gaat ze de tuin in onder de grond, waar ze altijd zo graag lag :+:

't is t beste zo vor hem