Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randie schreef:dat is ook mis, mijn vorige konijn liep altijd los in onze tuin binnen de 4 muren. Die kwam als je zijn naam riep, en wilde wel degelijk aangehaald worden.
vanuit een ander punt gekeken:
Onze konijnen ( ehmm konijn) moet in zijn hokje opgesloten worden fulltime, omdat als hij losloopt de kans is dat hij op
gevreten wordt door een kat die op terrein is waar hij niet
hoort..!
randie schreef:dat is ook mis, mijn vorige konijn liep altijd los in onze tuin binnen de 4 muren. Die kwam als je zijn naam riep, en wilde wel degelijk aangehaald worden.
Onze konijnen ( ehmm konijn) moet in zijn hokje opgesloten worden fulltime, omdat als hij losloopt de kans is dat hij op
hoort..!
hoort..!
_x_Vace_x_ schreef:randie schreef:dat is ook mis, mijn vorige konijn liep altijd los in onze tuin binnen de 4 muren. Die kwam als je zijn naam riep, en wilde wel degelijk aangehaald worden.
hoort..!
![]()
jij begrijpt het!
Juul schreef:Maar wat wil je nou? Dat elke kat voortaan binnen wordt gehouden en aan een tuigie uitgelaten? Dán heeft iemand pas weinig voor z'n kat over, dan wordt hem al zijn vrijheid ontnomen. Sorry, ik probeer je te snappen, maar het lukt me echt niet..
sabje1985 schreef:Dit is mij ook over komen.Ik had een nestje en zag een kat in mijn ren en toen ik eraan kwam sprong hij er net uit net een kleine konijn,elke keer kwam hij terug nou hij heeft een stok tegen zijn kop gehad.Mijn mening is ook,ik hoef geen kat en dus wil ik ook geen last van een kat.Wij hebben een hond en wij zorgen er ook voor dat die hond geen overlast bezorgt en die hond zit niet opgesloten.Je kan zoveel doen om te zorgen dan de poes bij je in de tuin blijft,waarom een ander last bezorgen
Morrie05 schreef:randie schreef:dat is ook mis, mijn vorige konijn liep altijd los in onze tuin binnen de 4 muren. Die kwam als je zijn naam riep, en wilde wel degelijk aangehaald worden.
hoort..!
Splash_ schreef:Inplaats van hier te zitten bokken, moet je niet je konijn zoeken?
Sorry hoo, maar je standpunt is duidelijk en ik denk niet dat je hier nog iets mee bereikt. Of je moet een geniale manier vinden om de kat duidelijk te maken dat hij niet in je tuin mag komen... gaat toch niet lukkenTot die tijd ben jij verantwoordelijk voor een veilige huisvesting van je huisdieren....................
Dewii schreef:[naam] schreef:Maar wat wil je nou? Dat elke kat voortaan binnen wordt gehouden en aan een tuigie uitgelaten? Dán heeft iemand pas weinig voor z'n kat over, dan wordt hem al zijn vrijheid ontnomen. Sorry, ik probeer je te snappen, maar het lukt me echt niet..
Onze komt toch echt niet buiten. Ze is ook niet anders gewend, maar we willen niet dat ze ontsnapt, dat anderen er last van hebben of dat ze platgereden wordt (wat ons al eerder is gebeurd bij een kat). Ik vind het nogal hard overkomen dat je zegt dat ik niets voor mijn kat over heb, ik wil gewoon niet dat ze platgereden wordt. Ze heeft het prima naar haar zin zo.
RoCKyLoVE schreef:Splash_ schreef:Inplaats van hier te zitten bokken, moet je niet je konijn zoeken?
Sorry hoo, maar je standpunt is duidelijk en ik denk niet dat je hier nog iets mee bereikt. Of je moet een geniale manier vinden om de kat duidelijk te maken dat hij niet in je tuin mag komen... gaat toch niet lukkenTot die tijd ben jij verantwoordelijk voor een veilige huisvesting van je huisdieren....................
Dat is niet aan haar om dat duidelijk te maken, een katteneigenaar moet dat duidelijk maken aan zijn kat!
_Noraly schreef:Gooi een emmer water over het beestje, strooi peper in je tuin. 100% dat ze niet weer komt. En ga niet pijpen ingraven en er een visje in leggen (zoals hier in de buurt, betekend kat dood) je hond er achter aan sturen (verliezen ze toch btw) of ze aan het bandje zitten.
NonaWen schreef:Tinuss schreef:Ik geloof er niks van dat een kat een konijn zou pakken.....waarom dan wel????
En dan is ie er zeker mee in zijn bek over de muur gesprongen![]()
![]()
Oh ja écht wel.. gezien hoe klein dat hummeltje was?