Vanneke schreef:Dan heb ik spijt voor je, dat je nog nooit echt die band hebt gehad zoals ik met een hond. Misschien kom je ooit nog wel eens die speciale hond tegen in je leven, zoals ik, waar je echt van weet, dat ze onvoorwaardelijk van je houdt. Misschien kunnen ze leven bij andere baasjes, maar ze zullen niet diezelfde band hebben met hen. En er zijn misschien honden, die snel kunnen wennen aan een andere omgeving, maar zo zijn ze niet allemaal, je moet ze niet over dezelfde kam scheren. Mensen zijn ook altijd anders van karakter, zo is dat ook bij honden.
nou...ik denk dat jij niet weet hoe de band met mijn honden is....dus laat je daar maar niet over uit he..
mijn honden zijn werkelijk álles voor mij...en geloof me,ze gaan waar ik gaan,en mwa...ik weet heel goed wat een band hebben met een hond is,alleen ik zou wel willen dat ze ergens anders niet zonder mij zouden kunnen,maar mijn ervaring is dat honden zich elders prima kunnen vermaken...
of diegene net zo'n band met mijn hond opbouwd..geen idee,dat ligt ook weer aan die persoon hoe die met honden omgaat..
laat ik zo zeggen,mijn eerste argentijn nam ik over van een meisje,die met die hond een periode in een auto had geleefd vanwege een gebroken relatie,het was haar vriendje haar maatje,haar hond..alleen ze kreeg een nieuwe relatie,waarvan die jongen zó allergies was,dat ie zuurstof nodig had om in huis te kunnen leven..
ik heb die hond overgenomen,en man o man,ik was gek op dat beest...echt wat een geweldige hond,op een dag was ik op stal,die hond zat in de auto,en zijn oude eigenaresse kwam daar aan,ik zei toen,joh,ga ff naar joes,hij zit in mijn auto,waarop ik alleen maar een hoop herrie hoorde en zij terug kwam en zei " tis mijn eigen hond geweest,maar no way dat ik in die auto stap,hij vermoord me"
aan de ene kant was ze pissed op hem,ze hield nog van hem en hij viel haar aan,aan de andere kant zei ze,ik ben zo blij..JIJ bent zijn baasje,hij gaat nu 100% voor jou,en zo hoort het...
helaas kreeg deze kanjer op 4 jarige leeftijd kanker en moest ik hem net voor zijn 5de jaar laten gaan,ben er jaren kapot van geweest....