Billy schreef:Geen idee, maakt het verschil?
Het gaat er om dat ze er ziek van kunnen worden.
Net als van varkensvlees...
Trouwens, er zijn ook nog steeds honden die stikken in botten....ook ervaren barfhonden. Ook maar geen botten meer voeren dan?
Kom nou, je kunt niet alle risico's uitsluiten in het leven....
Mss even je dr in verdiepen best interessant
In ontlasting van honden zit altijd zo'n 30% aan salmonella, ook bij brokkenhonden.
Een hond is dus prima in staat om een salmonella infectie op te lopen zonder er ziek van te worden, het zijn geen mensen immers.
Als je barft heeft je rauwe kip, geen varkensvlees! Zal je nergens tegenkomen op versforums en informatie sites.
Verders sluit ik me aan bij Xono;
XoNo schreef:Dus omdat de kans nihil is, moet je het maar gewoon geven Ik snap die logica hier van sommige mensen niet.
De kans dat ik de ziekte van Lyme krijg van een teek is ook niet erg groot, moet ik daarom maar allemaal teken op gaan snorren en kijken wanneer het mis gaat?
Ik vidn het onverantwoord zoals er hier gekscherend wordt gedaan over de risico's van chocolade, vette gekruide en gebakken spareribs, of dit kenners zijn die nog nooit een gigantische vergissing hebben begaan.
Erg onnadenkend om deze dingen dan te gaan promoten! De kans dat het wel misgaat is aanwezig en groot, je zult mensen nog eens op verkeerde ideeen kunnen brengen dat wil je toch niet op je geweten hebben?