Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ris schreef:Moderatoropmerking:Quote is verwijderd
Chiqa schreef:Brainless schreef:@Ikdoemaarwat,
Maar 85 E is wel een bedrag waarvan mensen toch snel denken, dan haal ik wel een kitten bij ons op de hoek.
De oudste 2 hadden ook speciaal (=duurder) voer nodig.
Dus jij vind €85 euro veel geld, hoe moet ik mij dan voorstellen hoe jij je kat onderhoudt? IK bedoel met enten, sterriliseren eo. castreren, ontwormen en choppen, kom je volgen smijn berekeing toch wel een stuk hoger dan die €85 euro![]()
Hoe moet ik me dat dan voor me zien als jij dit al een hoop geld vindt?
Brainless schreef:Dus ik snap dat mensen (in het algemeen dus, en niet ikzelf) sneller een gratis katje ophalen.
Chiqa schreef:Dus jij vind €85 euro veel geld, hoe moet ik mij dan voorstellen hoe jij je kat onderhoudt? IK bedoel met enten, sterriliseren eo. castreren, ontwormen en choppen, kom je volgen smijn berekeing toch wel een stuk hoger dan die €85 euro
Hoe moet ik me dat dan voor me zien als jij dit al een hoop geld vindt?
ikdoemaarwat schreef:ThePast03 bedoeld de particulieren broodfokkers....die vragen namelijk rustig 150 euro voor een kitten omdat ie wel gekruist is van 2 hele speciale rassen (yeah right....)
en ja 150 euro voor een vuilnisbakkie is duur
ris schreef:Ik wil je toch even verbeteren [*olduser*] jij zegt dat de meeste asiels minder vragen.
Ik heb bij de aanschaf van mijn nieuwe kat naar bijna elk asiel in nederland of belgie gekeken en er zat er meestal maar een enkele tussen die minder voreg over het algemeen is het ongeveer 100 a 120 euro.
ThePast03 schreef:Het feit dat je geen 85 euro wil betalen voor een rasloze kat wil toch niet zeggen dat je dat financieel niet op kan brengen.