Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Ik heb geleerd dat je een hond ook echt hond moet moet laten wil je een gelukkige hond om je heen hebben.
We zijn genijgd om de honden teveel te vermenselijken, denken dat honden denken als een mens en gevoelens kennen als haat, wraak boosheid en schuldgevoelens of weet ik veel wat voor menselijke psychologie.
Als je een hond gaat zitten aankleden haal je alle hondsheid er van af, ga maar eens op cursus.
Mss dat je dan een hond leert begrijpen.
lieniminnie schreef:Ik vind dit hondje niet zielig.. Zo'n klein hondjeheeft een dekentje nodig in de winter. De hondjes komen van origine uit een warm land en zijn niet gebouwd om veel kou te kunnen hebben.. Al heel lang krijgen die kleine hondjes een dekentje zoals deze, vroeger was het al om de hondjes warm te houden.
Nu, omdat zo veel mensen ze voor de sier gebruiken heeft iedereen de neiging om te zeggen het is niet nodig.
Maar zo'n hondje, met een dunne vacht die niet genoeg wintervacht aanmaakt kan zo'n jasje goed gebruiken. (hoewel deze er niet een heel goed voorbeeld van is, kruising kees)
http://www.petnews.nl/artikel/195
Romytjuuh schreef:Sorry, maar zo'n hele discussie omdat het hondje een jasje op heeft.
Wees blij dat dit hondje een goed huisje heeft.
En ga ergens anders discussies uitlokken waarbij het om een niet goed verzorgd dier gaat!
Romytjuuh schreef:Sorry, maar zo'n hele discussie omdat het hondje een jasje op heeft.
Wees blij dat dit hondje een goed huisje heeft.
En ga ergens anders discussies uitlokken waarbij het om een niet goed verzorgd dier gaat!
Daisy01 schreef:@welshcobfan. een normale reactie is gratis hoor. Iedereen praat hier normaal, respecteert elkaars meningen en jij komt ineens ff mans binnen vallen..
@ ThePast03. Ik heb al toegeveven dat dit niet om medische redenen oid is. Staat al in het topic, weet niet of je heb terug gelezen maar ik heb hele eerlijke reacties gegeven