Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje77 schreef:Fijn dat ze nog leven.
Misschien heb je hier iets aan: [BB] Het verhaal van Bikkel.........
Ik woon ook in Twente en ik kan mijn DA dag en nacht bellen en die zet dan een pak kittenoplosmelk klaar, kost +/- 15,= en je bespaard een hoop ellende.
Nikki__ schreef:Floran schreef:.
@ crossmonster: dankje, je begrijpt het idd! topic heb ik laten lezen, maar beslissing blijft. ze heeft écht het allerbeste voor met deze beestjes, maar ze zijn niet van ons, zullen dit ook niet worden en om er dan nu al meteen zoveel geld voor uit te geven, gaat gewoon niet, tenzij het écht moet (ja, melk moet ook, i know, maar leg je er aub bij neer)
Deze opmerking, ts, schiet bij mij écht het verkeerde keelgat in.
We doen een hoop om je informatie te geven en hier zet je , in feiten, even rustig neer dat het niet zo veel uit maakt als ze dood gaan? Omdat je het géld er niet aan uit wil geven?
Arrgh..!
Floran schreef:reiskist kunnen we eventueel nog wel aankomen denk ik, maar wat ff de vraag, wat is het verschil met een hamsterkooi? is een ruime hamsterkooi(met zo'n plastic kap met tralies alleen bovenop), liggen nu schone lappen in lekker warm allemaal en aan 1 kant hebben we er een handdoek overheen gedaan voor zowel een donkere als een lichte hoek. we hebben ook warmwaterkruiken, is dat beter(wij dachten nageltjes, en warmwaterkruiken?:P)? stop ik die er zometeen in;)
warmtelamp, kan ff kijken, denk dat dat lastiger wordt..maar ik ga er iig ff achteraan...
crossmonster schreef:Ik ben het met TS eens, TS word finaal de grond in geboord terwijl toch al tig keer gezegd is, ook middels modopmerkingen dat het niet meer terzake doet, en dat TS er niets aan kan doen, dat haar moeder het voor het zeggen heeft.
Vind het aan de ene kant nobel hoe mensen begaan zijn met de diertjes, maar aan de andere kant vind ik het misselijkmakend hoe jullie hier een jong meisje de grond in aan het boren zijn.
Echt misselijkmakend. Bokt op zijn best
patserke schreef:wat ik ook heb gedaan, advies van een belgische da. is kittenbrokjes malen tot het kruimeltjes zijn, dat in het flesje doen met kittenmelk en uitgekookt water(zeer belangrijk) en dat geven aan de kitten, dat gaf ik mijn kitten toen ze bijna 4 weken oud was