Deze gelukkig niet binnen maar wel met zn honderden (met bijbehorende larven) in de mesthoop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:gadver! ik heb vorige week ook de longen uit mijn lijf geschreeuwd toen ik smorgens naar mijn werk wilde gaan en iets raars op de mat zat liggen naast mijn schoen.
Was een kakkerlak achtig iets van zo'n 2 cm breed en 4/5 cm lang. Heb er voor het kon weg vliegen een klap met mijn rijschoen opgegeven. Half kokhalzend door het smerige gekraak. Daarna voor de zekerheid nog maar een klap er op. Toen met een boekje er onder geschoven naar buiten gegooit.
Ik ben heel de ochtend misselijk geweest
cp112 schreef:Wij hadden een keer een zogehete (in het engels) Stag Beetle in huis, mar die was eng!!was echt wel 7cm groot ofzo, giga grijpers en vloog ook nog. En nog moeilijk dood te krijgen ook want zijn pantser was knoeperd hard.
_Nadia_ schreef:Oei Nathalie, een kakkerlak mag je nooit doodtrappen of doodslaan. Dan sla je namelijk de eitjes uit zijn lichaam en heb je binnen notime overal kakkerlakken. Je kunt beter met haarlak aan de slag en m dan doorspoelen.
Spirit schreef:kaatje77 schreef:Vind het erg cru dat je zoiets dood maakt
Niet iedereen weet welk insect er beschermd is en welke niet. Ik wist ook niet dat meikevers en vliegende herten beschermd waren.
Niet dat ik ze dood had gemaakt, daar zijn ze te groot en hard voor en ik te schijterig.
Spirit schreef:Fiffill schreef:Ja zie mijn tekstje hierboven.
Hoornaars zijn wat anders dan killer bees.. al zou ik ze beiden liever niet tegenkomen.
Dat weet ik en ja, maar we plaatsen het tegelijk.
Daarboven ook al volgens mij.Over die killer bees.
Spirit schreef:kaatje77 schreef:Vind het erg cru dat je zoiets dood maakt
Niet iedereen weet welk insect er beschermd is en welke niet. Ik wist ook niet dat meikevers en vliegende herten beschermd waren.
Niet dat ik ze dood had gemaakt, daar zijn ze te groot en hard voor en ik te schijterig.