Sappos schreef:Ik hoef maar een keer te zien dat iemand aan MIJN kat zit...
Dat kan een auto-eigenaar ook zeggen: ik hoef maar een keer te zien dat er er een kat aan MIJN auto zit.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Dat kan een auto-eigenaar ook zeggen: ik hoef maar een keer te zien dat er er een kat aan MIJN auto zit.....
) 
Wendyashley schreef:Snap niet zo goed waarom je eerst die kat van je auto afhaalt, of mag je auto ook niet nat worden?
Nageltjes uit maar dat willen we niet hebben natuurlijk, was ook de vraag van TS hoe verjaag ik een kat zonder dat hij zich schrap zet.Ronne schreef:(en de laatste keer): VERZEKERING!

. Get al life. 
). en andere ondiervriendelijke reacties ga ik niet op reageren die voegen ook niets toe, welke katten eigenaar rijd z'n kat nou onder ! mijn kat is mijn BESTE VRIENDINNETJE !!. en tips voor de buuf van breng hem naar het asiel no way... dat mensen zuinig zijn op hun kar snap ik en daar wil ik ook wat aan doen ! maar reacties met als het mijn auto was had ik dit of dat daar heb ik niks aan ! tuurlijk is mijn kat mijn verantwoordelijkheid, maar ik wil gewoon dat mijn kat een leuk leven heeft, de buuf wil dat ook maar zonder kat op haar auto !. ik wil dus gewoon tip zoals die van de deken, het grind en de spray bedankt ook voor zulke reacties zal ff naar zo'n spray gaan zoeken
. 
kazary schreef:Ik ben geen kattenhater, maar als die op mijn zuur verdiende auto zit dan vang ik hem en breng hem naar het asiel. Elke keer weer. Laat die mensen maar betalen. Dan gaat de lol er wel een keer af.
Er is geen nette oplossing als op eigen terein houden.

anders krijgen we de andere buren weer als we gaas spannen van bah staat niet mooi dat moet weg.... ik wil trouwens geen discussie of het aanstellerij of iets anders is of weet ik veel wat ik wil tips

dus zou ik het met gaas doen en dat vinden de buren niet leuk

Thats_Me schreef:Zo'n zeil houd zo'n kat echt niet tegen om op een auto te gaan zitten. Daarbi als hij er op zit en wel eens z'n nagels er in zet komt het er als nog doorheen. Dus naar mijn idee de volgende opties om te zorgen dat je kat geen overlast veroorzaakt.
Optie 1: kat binnen houden. Zodat hij geen overlast veroorzaakt. Dat het niet gaat lukken is gewoon bull want je kunt gewoon een sluis maken zodat je kat echt niet naar buiten kan.
Optie 2: je eigen tuin/balkon katproof maken zodat hij alleen op jou terrein los kan lopen en niet voor vreemden overlast kan verorzaken
Optie 3: nieuw huis voor kat zoeken waar hij naar buiten kan (boerderij ofzo) zonder overlast te veroorzaken en zelf een huiskat nemen.