Sappos schreef:Ik hoef maar een keer te zien dat iemand aan MIJN kat zit...
Dat kan een auto-eigenaar ook zeggen: ik hoef maar een keer te zien dat er er een kat aan MIJN auto zit.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Dat kan een auto-eigenaar ook zeggen: ik hoef maar een keer te zien dat er er een kat aan MIJN auto zit.....
Wendyashley schreef:Snap niet zo goed waarom je eerst die kat van je auto afhaalt, of mag je auto ook niet nat worden?
Ronne schreef:(en de laatste keer): VERZEKERING!
kazary schreef:Ik ben geen kattenhater, maar als die op mijn zuur verdiende auto zit dan vang ik hem en breng hem naar het asiel. Elke keer weer. Laat die mensen maar betalen. Dan gaat de lol er wel een keer af.
Er is geen nette oplossing als op eigen terein houden.
Thats_Me schreef:Zo'n zeil houd zo'n kat echt niet tegen om op een auto te gaan zitten. Daarbi als hij er op zit en wel eens z'n nagels er in zet komt het er als nog doorheen. Dus naar mijn idee de volgende opties om te zorgen dat je kat geen overlast veroorzaakt.
Optie 1: kat binnen houden. Zodat hij geen overlast veroorzaakt. Dat het niet gaat lukken is gewoon bull want je kunt gewoon een sluis maken zodat je kat echt niet naar buiten kan.
Optie 2: je eigen tuin/balkon katproof maken zodat hij alleen op jou terrein los kan lopen en niet voor vreemden overlast kan verorzaken
Optie 3: nieuw huis voor kat zoeken waar hij naar buiten kan (boerderij ofzo) zonder overlast te veroorzaken en zelf een huiskat nemen.