Waakhond in Curacao

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Re: Waakhond in Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:05

Het nadeel van een bordeaux dog, zeker in curacao, is dat de meeste een stompe neus hebben. Zeker met het warme klimaat daar is dat denk ik vrij vervelend voor die honden.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:58

Meiden ik ben gisteren een mechelse herder pup gaan kijken, wat een snoepie! Daarna ook nog een andere fokker aangedaan, maar die pups waren pas een week oud. De moeder vond ik daar niet zo heel mooi van eigenlijk, en de reutjes waren allemaal zwart. Weet een van jullie hoe die eruitzien als volwassen honden?

TS vermaak je je nog een beetje hier?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:05

Even op google zoeken? Misschien dat je het daar vind. Wel raar voor een mechelse herder dat ze zwart zijn, heb ik nog nooit van gehoord. Zijn ze dan wel zuiver ras of een kruising?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 20:15

LittleAnn schreef:
Meiden ik ben gisteren een mechelse herder pup gaan kijken, wat een snoepie! Daarna ook nog een andere fokker aangedaan, maar die pups waren pas een week oud. De moeder vond ik daar niet zo heel mooi van eigenlijk, en de reutjes waren allemaal zwart. Weet een van jullie hoe die eruitzien als volwassen honden?

TS vermaak je je nog een beetje hier?

Ik vermaak me prima! We gaan bijna dagelijks richting westpunt (kleine knip) en daar is het veeel zonniger dan in willemstad ;)
Dus ik heb een paar stranddagen achter de rug! :D

Ik ben wel erg benieuwd naar die eerste fokker waar jij bent geweest!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:39

Dat is de vriend van de moeder van mijn vriend ;) als je straks echt gaat zoeken geef maar een gil dan geef ik je zijn nummer...heerlijk lekker naar westpunt, ik kan niet wachten tot ik straks ook een weekje vrij ben! Ja het is een beetje bewolkt deze dagen, viel mij ook al op...maar gelukkig wel lekker warm.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 21:52

Ja super!! doe ik zeker! :D