Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Denk echter nog wel een keertje na over het groeiverhaal, zoals ik al eerder aangaf, kijk goed naar de verhoudingen van gluco en chondro in RC, als je hier niet geheel tevreden over bent en liever over wilt stappen, hoef je er mijns inziens niet op te wachten.
XoNo schreef:Ik ben zeker niet anti-brok hoor, zoals je zelf aangeeft heeft jouw kat en hond niet goed gereageerd op kvv en Nikka geeft dit ook aan
Chiqa schreef:XoNo schreef:Denk echter nog wel een keertje na over het groeiverhaal, zoals ik al eerder aangaf, kijk goed naar de verhoudingen van gluco en chondro in RC, als je hier niet geheel tevreden over bent en liever over wilt stappen, hoef je er mijns inziens niet op te wachten.
Ja jou doggen verhaal komt wel overtuigend genoeg over hoor, maar waarom zitten deze stoffen dan niet in FF of Cavom, omdat ze het van nature aanmaken?
Ik ben gewoon nogn iet overtuigd genoeg, het gaat nu gewoon heel goed.
Ik heb overigens gister geprovoceerd met carnibest, ze kreeg geen diarree!! Expres doordeweek gedaan, omdat ik er dan vroeg uit ben en ik dr ook meer uit kan laten dus.
En dat is goed gegaan, alleen de AHV daar wacht ik nog even mee, mss moet ikdat even mengen want dat is echt goed mis gegaan al een paar keer.XoNo schreef:Ik ben zeker niet anti-brok hoor, zoals je zelf aangeeft heeft jouw kat en hond niet goed gereageerd op kvv en Nikka geeft dit ook aan
Weet je het is gewoon prettig als er wordt geluisterd naar je als je zo'n probleem heb en net als Nikka...Als je zo'n verhaal verteld aan aan vers vlees maffialid, dan moet ej doorzetten.....ik vraag mij dan toch echt af waarom als je je dier steeds verder weg ziet glijden, ik zie zo ontzettend veel topics met dergelijke problemen voorbij komen op barfplaats!
Ik heb wel gezien dat als ze het goed doen op vers ze minder ontlasting hebben en minder ruiken.
Liezel1 schreef:Hebben jullie al eens naar Biofood gekeken?
http://www.biofooddiervoeding.nl
Schijnt wel aardig goed voer te zijn.
kosten vallen ook mee, zo'n €30 tot €34 euro voor 12,5 kilo.
Liezel1 schreef:Hebben jullie al eens naar Biofood gekeken?
http://www.biofooddiervoeding.nl
Schijnt wel aardig goed voer te zijn.
kosten vallen ook mee, zo'n €30 tot €34 euro voor 12,5 kilo.