Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Hoe vreemd het ook klinkt, een dierenarts (en zijn portemonnee) is niet gebaad bij een gezonde kat of hond
Chubby schreef:Chiqa: je plaatst je reactie dikgedrukt na mijn post, dus vandaar dat ik er graag op wilde reageren.
Chubby schreef:Ik vind het jammer dat jij persoonlijk een negatieve ervaring hebt met verse voeding, maar daarom mag een ander toch gerust een positieve ervaring delen op bokt?
Chubby schreef:De gemiddelde versvoerder heeft zich zonder twijfel meer verdiept in deze diervoeding dan de gemiddelde dierenarts of dierenwinkeleigenaar die zich ook graag laat leiden door de portemonnee
anuschkaatje schreef:Dat bedoelde ik dus ook net te zeggen met de barf-maffia en de ANTI-BARF maffia die momenteel de overhand blijkt te krijgen!
anuschkaatje schreef:Daarom probeer ik ook te benadrukken dat het belangrijk is je erin te verdiepen!
Chubby schreef:Maar goed, ik zou het wel leuk vinden als je ook inhoudelijk reageert op mijn toevoeging over de professionaliteit van dierenartsen op het gebied van voeding
Chiqa schreef:En jammer, met mensen als Anouschka wil ik namelijk wel in discussie, ik heb het idee dat zij er verder geen belangen bij heeft op het enthousiasme na mede omdat ik een normale discussie zie.
Chubby schreef:Maar wat zijn mijn belangen denk je? Of die van Rosita? Of van andere "Barf terroristen"?
Chubby schreef:Het is een feit dat voedingsleer nauwelijks aan bod komt tijdens de studie of nascholingsdagen van dieenartsen. En dat wat er voorkomt, is vaak gesponsord door de bekende commerciele merken. Ik ken geen slachter die reclame gaat maken voor zijn restvlees en geen slager die reclame gaat maken over hoe gezond zijn schadepartijen zijn voor carnivoren. Dus is er geen budget voor sponsoring of reclame.
Chiqa schreef:Wist ik maar wat jou belangen zijn of waren.....Vind jou een toonbeeld van een opdringerige barfer dat moge een feit zijn. Leg mij eens uit waarom dit nodig is.
Chiqa schreef:zo geweldig is het product namelijk niet, en nog lang niet wetenschappelijk onderzocht laat staan ondersteunt.
Chubby schreef:Het is de natuurlijke basisvoeding van honden en katten (carnivoren).. Ik weet niet hoeveel bewijs jij wilt hebben?
Chubby schreef:Mijns inziens vergiftigt de gemiddelde dierenliefhebber zijn hond of kat jarenlang met de grootste granenrotzooi met beendermeel die je je lieve huisdier kunt voorschotelen, daarvan wordt het beessie ziek, waarna vers vlees de reddende engel niet blijkt te zijn. Waarmee vers vlees dan de schuldige wordt Hoe gehersenspoeld kun je zijn door de commercie?
Chubby schreef:Laat ik verder het voorbeeld van Anuschkaatje proberen te volgen, aangezien mijn reputatie niet lijkt te zijn wat ik graag zou willen.
Citaat:Tita wat snap je niet meer??
vivana schreef:How jullie begrijpen mij verkeerd....
Ik heb korting omdat ik me aan heb gemeld!!
Ik weet niet wat bij ons 10kg kost (staat er niet) maar 2kg is dus €22,95 en bij zoo.plus is 10kg €41,83
En dat noemen jullie geen verschil![]()
Citaat:die kost me dan €41,83 (normaal €44,98 )en dit is wel een enorm verschil met hier of niet??