Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ik zou dus zeker deze komende 6 weken goed aan dit voer blijven zitten!
.
Als je je vlees per dag-portie invriest, dan is het net zo'n automatische handeling als het voeren van je hond. Dat vergeet je toch ook niet? Tja, vlees in de vriezer, eigen vriezer voor de hond aanschaffen misschien?
. Mijn man gaat dan letterlijk de loop op
.Isabonny schreef:Omdat het wel zo handig is om een brok in huis te hebben, voor het geval een van ons nieuw vlees vergeet uit te leggen.
Of we slaan een maaltijd over, kan ook makkelijk als je vers vlees voert..
Ga ik ook proberen voor de afwisseling 
Doe ik ook met de eendagskuikens van de kat, die heb ik in boterhamzakjes zitten en dan laat ik het kuikentje even een half uurtje zwemmen
Laika schreef:Isabonny ik snap je redenatie helemaal, ik heb een geweldige magnetron die ontdooit het dan supersnel.
Energique staat ook goed aangeschreven trouwens, op de beroemde antibrokken sites
editje, heb nog eens zitten googlen, maar ik kan het alleen maar duurder vinden dan carnibest?
Ik betaal voor carnibest 350 per kilo, energique 3,35 voor 750 gram
.
....stinken dat dat deed!!
. nog erger dan een blik voer.
. Als wij gegeten hebben dan krijgt Babe. Dat weet ze heel goed. Ze staat er dan helemaal klaar voor
. En als het haar te lang duurt, dan trekt ze de aandacht wel door te gaan blaffen en brommen (lees: praten).
Ideaal! Is veel sneller ontdooid dan in elkaar gestouwd vlees
Kost wat, maar dan heb je wat! 
Laika schreef:Isabonny ik snap je redenatie helemaal, ik heb een geweldige magnetron die ontdooit het dan supersnel.
Energique staat ook goed aangeschreven trouwens, op de beroemde antibrokken sites
editje, heb nog eens zitten googlen, maar ik kan het alleen maar duurder vinden dan carnibest?
Ik betaal voor carnibest 350 per kilo, energique 3,35 voor 750 gram