Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Don_Zhivago schreef:haha was het maar een feest dat ik een toeslag zou verdienen op elke zak HIlls die ik zou verkopen... dan zou mn salaris wat beter zijn...
echt complete BULLSHIT!!!
Don_Zhivago schreef:haha was het maar een feest dat ik een toeslag zou verdienen op elke zak HIlls die ik zou verkopen... dan zou mn salaris wat beter zijn...
echt complete BULLSHIT!!!
Don_Zhivago schreef:ja ik snap ook wel dat de praktijk er wel iets aan verdiend... maar er wedrt in het begin van dit topic beweerd dat de dierenarts er een snoepreisje mee verdiende e.d..
maar dat is bij elk ding wat we verkopen.. niet alleen bij hills voer
moonfish13 schreef:Tuuuuurlijk, en een dierenarts geeft ook gewoon voor de lol een antibioticakuur mee, hij moet immers verdienen!
moonfish13 schreef:Misschien zit ik inderdaad dicht bij het vuur.
Maar de dierenarts waar ik kom geeft niet zomaar duur voer voor er zekerheid is.
Die geeft gewoon eerlijk aan dat ze niet in de portemonee van mensen kan kijken.
Die gaat géén onnodig dure behandelingen doen terwijl het eigenlijk geen nut heeft.
Voorbeeld: dier had iets -weet niet meer precies- ze moest eigenlijk foto's maken en wilde ze doorsturen naar Utrecht voor een echo.
Wat zegt ze?: Ik kan hier wel foto's maken, maar in utrecht doen ze het toch opnieuw, dan kan ik dure foto's gaan maken waar de kans niet heel groot van is dat ik er iets op vind, maar daar maken ze toch opnieuw foto's dus dat is zonde van jullie geld, dat doe ik niet.
Komt er gewoon op neer dat je op alle producten winst maakt, zo is het leven, maar daarom hoeft het geen oplichting te zijn dat ze hills verkopen en geen slecht voer te zijn.
De hond van de buren eet het hypo voer trouwens heel goed terwijl het een hele moeilijke eter is, hij was minstens 2 keer per maand flink ziek tot ze uiteindelijk gingen denken aan een voedselallergie, hij is nooit meer ziek geweest.
Raggel schreef:Hoe naiëf ben jij!!!!!![]()
Natuurlijk krijg iedereen die als verkoper van een merk voer fungeert een aardige marge per zak. Dit is zeker 10% of meer van de verkoopprijs.
Jij krijgt dat ook niet maar je baas wel!
moonfish13 schreef:Tuuuuurlijk, en een dierenarts geeft ook gewoon voor de lol een antibioticakuur mee, hij moet immers verdienen!
Citaat:Sashas Blend kost € 45-50/ pot van 250 gram, ik doe er met 1 hond maaaaanden mee.
Citaat:Hoe zwaar is jouw hond dan?? Wij zouden ongeveer 100 dagen doen met 250 gram.
Laika schreef:In Sasha's blend zitten deze suplementen ook, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Tevens heb ik op hondenfora ook negatieve dingen gelezen over dit product.
MarChak schreef:Laika schreef:In Sasha's blend zitten deze suplementen ook, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Tevens heb ik op hondenfora ook negatieve dingen gelezen over dit product.
Weet je nog welke negatieve dingen dat waren? Ben ik wel benieuwd naar (TS waarschijnlijk ook) omdat mijn hond het al een aantal jaren krijgt.
MarChak schreef:Laika schreef:In Sasha's blend zitten deze suplementen ook, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Tevens heb ik op hondenfora ook negatieve dingen gelezen over dit product.
Weet je nog welke negatieve dingen dat waren? Ben ik wel benieuwd naar (TS waarschijnlijk ook) omdat mijn hond het al een aantal jaren krijgt.
Symbeami schreef:luffie schreef:@Symbeami: Thanx! Ik ga de site bekijken, want ik kom niet zo vaak ik Amerika.
ik ook nietwas er toevallig afgelopen zomer. Prijzen voor die supplementen zijn echt heel anders daar.
En dan de keuze die ze hebben .....
Ik wil je nog wel even helpen hoor, om door de bomen het bos niet meer te zien http://www.kvvet.com, ik heb daar ooit hoofpads besteld, dat kwam toen wel gunstig uit met de verzendkosten. Of het voor supplementen zinvol is weet ik niet. Maar je kunt daar in elk geval nog wat rondneuzen voor info
Myrddin schreef:Nogmaals hoop ik dat je hond nog een flinke tijd kan verder leven zonder pijn.
Doe wat jou het beste lijkt en laat je niet gek maken door al die adviezen. Ook al lijkt een keuze uiteindleijk niet goed dan is het toch een goede keuze aangezien je daar weer van leert en misschien andere mensen mee geholpen hebt.