Gelukkig dat de eigenaar (heel waarschijnlijk) weer is gevonden! Die mensen mogen je wel dankbaar zijn dat je hem zo goed hebt verzorgd en wat instanties hebt ingelicht. Ze zullen vast blij zijn om elkaar weer te zien, wat leuk zeg
als ze erg aardig zijn zou je ze de link van dit topic kunnen geven haha, 6 pagina's over hun hond
barbar
Geplaatst: 19-01-09 18:07
ik ben heel blij dat de vermoedelijke eigenaar is gevonden. ik had op een gegeven moment ook de gedachte dat de hond waarschijnlijk gedumpt was maar gelukkig is dit niet zo.
spannend karolien! hoop zo dat het de eigenaren zijn, want ook die zullen flink in de rats hebben gezeten.
Anoniem
Geplaatst: 19-01-09 19:09
dat kan eigenlijk niet anders, dat moet de eigenaar zijn! gelukkig! pff 13 jaar arm beest, op die leeftijd heeft de dierenambu onze hond uit onze eigen tuin gehaald beest heeft de hele nacht zitten janken, en dat omdat ze geen 5 minuten konden wachten op ons terwijl ze ons eerst vertelde dat hij er niet zat.. wat moet hij bang geweest zijn!
Lyonesse
Geplaatst: 19-01-09 19:10
Ik ben heel benieuwd We willen uitgebreid verslag natuurlijk
Karolien_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 19:12
Het is wel vreemd dat zo'n dierenasiel dus geen contact heeft met amivedi of zo. De man van het asiel probeerde me al naar een ander asiel door te sturen omdat ik niet onder hun gebied viel. Toen ik zei dat ik toch niet kon weten waar de hond vandaan kwam wilde hij toch wel even op zijn lijst kijken. En ja hoor, de omschrijving kon niet missen.