Help! "masturberende" hond?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:12

poes schreef:
poes schreef:
Onze reu speelde elke dag stipt om 13u met zichzelf in de tuin. Gelukkig hond en gelukkige baasjes zo :D

De onze kon het trouwens zonder likken of rijden :') Die knelde zijn je-weet-wel tussen schouder en achterpoot (je moet het gezien hebben). Het eerste kwartier mocht hij altijd even opdrogen buiten :+

ha ha ha kom niet meer bij, _O- (blij dat het bij mannen makkelijker zal gaan en dat een douche bestaat ) :P

Fenrir

Re: Help! "masturberende" hond?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:17

Jeetje wat een verhalen..... geweldig. :')

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:28

TS: kom je nog met foto's/filmpjes of heb ik eroverheen gekeken? :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:55

Ohoh, wat een mooie verhalen :')

Op de vorige stal waar ik stond hadden ze 2 teefjes, de grootste werd altijd "bereden" door de kleinste van de 2. Volgens mij heeft dat juist weer met dominantie te maken, toch??

Die grootste had altijd een natte plek op haar achterste als die kleine eraf ging :')

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:50

_Tara_ schreef:
Qimm schreef:
geniaal topic :D

_O-

Ik vind het meer een genitaal topic :D

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:51

_O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:54

Hahaha briljante opmerking :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:57

haha geweldig :')

de het hondje van mn vriendin (een teefje van 2/3 ofzo :P ) die gaat als je dan op de bank zit met je benen gewoon op de grond een beetjenaar voren geschoven, dat je zegmaar een schuin been heb :P gaat ze tegen je been aan rechtop staan en helemaal op en neer enzo :P en dan steeds sneller 'xD

als ze dan klaar is kan je broek inde was... :")

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 18:20

hahaha jeejtje, ben je even 1,5 dag niet online (wegens studie), is m'n 'genante-onnozele-topic' uitgegroeid tot 6 pagina's vol humor :+

Zal direct maar even bijlezen..... gaat al aardig de kant van een HK topic op :P

Edit: kom ook echt niet meer bij.... al die reacties joh :') _O-

Foto's zijn nu aan het uploaden en komen er aan. Filmpje kon op dat moment helaas niet.... maar ik houd haar in de gaten en als ik het weer zie dan VLIEG ik naar de camera :Y) 8-)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:41

Tallie_Ho schreef:
Ohoh, wat een mooie verhalen :')

Op de vorige stal waar ik stond hadden ze 2 teefjes, de grootste werd altijd "bereden" door de kleinste van de 2. Volgens mij heeft dat juist weer met dominantie te maken, toch??

Die grootste had altijd een natte plek op haar achterste als die kleine eraf ging :')

Idd, de reu die dekt laat zien dat hij de baas is ;)

Een HK topic over mastruberende dieren? _O-

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 18:47

Oké........ zeker niet zo spectaculair als die práchtige foto van Ed de kat, maar hier zijn ze dan :D
*Hond keek nogal zeer verbaasd toen ik ineens camera er bij had, en stopte dus ook meteen, en bleef geagiteerd zitten in die houding*

Korte intro:

Hond in kwestie:
Afbeelding

Lijkt schattig......... (foto al van járen geleden, vond het een leuk idee voor een foto :+ )
Afbeelding

En dé bewuste foto's:
Afbeelding
hier wat 'ingezoomd' dus wat beter te zien, echter niet heeel duidelijk (wees blij :+ )
Afbeelding

meestal zit ze dus wat 'rechterop' ipv. zo onderuitgezakt, en is het dus beter te 'zien' zeg maar.... maar zo hebben jullie beetje een idee :o

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:52

Geweldig!
Een perfecte hond om zo'n rare tik te hebben!! :D:D:D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:54

Hihi, als je weet wat ze aan het doen is zijn het wel grappige foto's. Doet ze meer als alleen maar een beetje met d'r pootje wrijven, merk je dat ze er opgewonden van wordt zeg maar?
Mag ik jou heel erg beledigen door te zeggen dat ik dit echt een van de lelijkste rassen vind?... :o

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 19:06

anneliesdj schreef:
Hihi, als je weet wat ze aan het doen is zijn het wel grappige foto's. Doet ze meer als alleen maar een beetje met d'r pootje wrijven, merk je dat ze er opgewonden van wordt zeg maar?
Mag ik jou heel erg beledigen door te zeggen dat ik dit echt een van de lelijkste rassen vind?... :o

Inderdaad, als je 't niet weet zou je 't niet zo snel zeggen.
Eh ze laat duidelijk merken dat ze zich niet bepaald aan het vervelen is zeg maar :o Ze maakt altijd knor-geluidjes, dat hoort nu eenmaal bij het ras. Maar aan haar gezichtsuitdrukking en geluidjes hoor je wel dat ze het geheel niet onprettig vind ;)

En ja hoor mag je best zeggen, ben ik wel gewend :D Ik heb dat al zo vaak gehoord en hoor het nog steeds.... ben met Engelse & Franse bullen opgegroeid, dus heel eerlijk gezegd ben ik ook een beetje maf;
Honden 'met een neus' (gewone uitstekende neus dus) vind ik eigenlijk maar raar hoor, je kan ze zó over de neus aaien, dat 'ding' steekt helemaal uit :+

Maar eh, nu heb je het over dit hondje he.... wat dacht je van deze dan?! *helaas enkele jaren geleden overleden op de ontzettende hoge leeftijd van 13 jaar* práchthond, supergetekend, heb er nog steeds verdriet van, ben met hem opgegroeid, heeft vele kampioenstitels gewonnen op keuringen, super lieve hond, deed geen vlieg kwaad:

Afbeelding
Afbeelding

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 19:11

Wat trouwens veel echte liefhebbers van het ras (zoals wij hier, wij hebben zelf jaren geleden enkele nestjes Franse Bullen gefokt) zeggen:

'Ze zijn mooi van lelijkheid'. En tsja, smaken verschillen. Ik heb een 'hekel' aan chihuahua's, vlinderhondjes, pekineesjes, jack russels en verder al dat andere kleine, harige kef-spul :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:12

whohoehoe wat een geweldig topic kom niet meer bij van t lache

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:15

het is dan geen hond maar mijn kat dee het met de kussens :P.
Hij ree er echt tegen aan en als je het kussen wou afpakken omdat wij het een smerig idee vonden omdat weer met ons hoofd op die kussen te gaan liggen wer hij boos en hield hij het kussen echt vast je kreeg het alleen los als je zijn hoofd beet pakte en dan moest je nog oppassen voor een krauw ook.

ik denk dat dieren zo ook hun behoeftes hebben ofzo :P

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:12

kunnen ze dan geen katten en honden dildo`s uitvinden is smakelijker als onze kussens haha

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:15

Whahaha dat wordt een gat in de markt :P
nu nog iemand vinden die het wil maken :P
je kunt ermee naar "de bedenkers" (op tv) gaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:17

Succubi schreef:
Gelukkig sprong mijn kat hem ook weer uit en kon ik zeggen dat de buren aan het boren waren _O-

Maakt die van jou dan zoveel kabaal dat het klinkt alsof er geboord wordt? >;) :D

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:43

RedPassion schreef:
Maakt die van jou dan zoveel kabaal dat het klinkt alsof er geboord wordt? >;) :D

Wel als de kat hem eerst op de grond gooit en je een houten vloer hebt! _O-

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:18

JoyCiej007 schreef:
Wat trouwens veel echte liefhebbers van het ras (zoals wij hier, wij hebben zelf jaren geleden enkele nestjes Franse Bullen gefokt) zeggen:

'Ze zijn mooi van lelijkheid'. En tsja, smaken verschillen. Ik heb een 'hekel' aan chihuahua's, vlinderhondjes, pekineesjes, jack russels en verder al dat andere kleine, harige kef-spul :+

Maar ho, ik ben gek op bullen en de engelse vind ik wel prachtig, bij de franse ziet het er gewoon raar uit zo'n platgeslagen neus en dan van de flaporen, vind het er echt niet uit zien.
Maar een bullenfan ben ik echt wel hoor :j

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:10

haha het beste idee van nederland
de honden&katten vibrator :Y)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 03:03

Marian_ schreef:

Ik weet niet of je ze daar blij mee kan maken... De mijne blijft die van mij DOODENG vinden als ik hem aan heb en mijn schouders masseer hahaha.
Misschien een mini formaat en een bescheiden brommetje? :D

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:03

Marian_ schreef:

Whahaha, waar te bestellen?
Onze jongste telg is momenteel voor het eerst krols en die zou er best wel één willen hebben...